Po Górach Suchych

Niedziela, 16 czerwca 2013 | Komentarze 2

Kategoria Góry Suche

Po poimprezowym śniadaniu trochę się jeszcze pokręciłam po domostwie i w końcu zebrałam na wyjazd. Wybrany przeze mnie szlak żółty pieszy, prowadzący przez Grzmiącą asfaltem, na końcu wioski, po nielekkim podjeździe, wchodzący w teren, okrążający Jeleniec Mały (770mnpm) i dochodzący do Rogowca (870mnpm) to katorga jakich mało. Gospodarz niestety mnie nie uprzedził, że ten szlak nie nadaje się dla rowerzystów, zwłaszcza nieszczególnie wprawionych w terenowych bojach. Niecałe 1,5 km jazdy w terenie tymże żółtym szlakiem ciągnęło się w nieskończoność i wymęczyło mnie bardziej od całej reszty trasy. Od Rogowca już standard - Turzyna - Andrzejówka - Waligóra - Andrzejówka - Waligóra :) - i zjazd niebieskim rowerowym a potem czerwono-żółtym do Radosnej i Łomnicy. Potem na obiad znów podjazd do Grzmiącej i powrót na złamanie karku do Świdnicy.

Na szczycie Turzyny:

Na stokach Waligóry ruiny schroniska:

| 07:02 piątek, 28 czerwca 2013 | linkuj Toomp - nie miałam niestety mapy ze sobą by sprawdzić jak się poziomice tam mają. Miałam jednak obok gospodarza, który ponoć-podobno bardzo dobrze zna ten szlak i na moje pytania o jego przejezdność zdecydowanie twierdził, że nie ma z tym problemu. Tak to jest ufać ludziom w takiej materii, bardzo często nie są w stanie przełożyć trudności szlaku pieszego na warunki rowerowe. Nic tam, kolejny kawałek gór poznałam :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa torzo