Dojazd z Mężem na imprezkę

Sobota, 15 czerwca 2013 | Komentarze 3

Wywołana do tablicy przez Piotera i Morsowego niechętnie się stawiam przy niej. A dlaczego niechętnie? Bo szalenie dobrze mi robi brak internetu. Zatapiam się ostatnio na potęgę w lekturach, czego mi brakowało okrutnie w czasie gdy albo rower, albo praca, albo net i tak w kółko do znudzenia...
Takie chwile wytchnienia to miód na moje serce i duszę.

Ale skoro obiecałam to nie będę się zbyt długo migać i dodam tych kilka wycieczek, które miałam przyjemność zrobić.

Pierwsze to właśnie dojazd do Grzmiącej na imprezę do znajomych mojej Mamy. Dostaliśmy rodzinne (czyli ja z Maużem i trzech moich braci z partnerkami + Mama oczywiście) zaproszenie na ognicho z noclegiem. Propozycja dojazdu na rowerach wyszła od mojego Męża, o niebiosa!!!

I najważniejsze spostrzeżenie - dopóki nie zmieni roweru, albo choć ustawień/niektórych części (siodło, kierownic) to nigdzie razem nie pojedziemy więcej. Dla niego to była katorga, dla mnie to była katorga...
Ale po dojechaniu do Grzmiącej wyłożyliśmy się radośnie na łące, pochłanialiśmy zabarne z domu truskawki, popijaliśmy coś-tam, czytaliśmy, uśmiechaliśmy się do szalonego kundla. Było fajnie:)
A potem wieczorne ognisko!

| 07:04 piątek, 28 czerwca 2013 | linkuj Turysto ze Śląska - dziękuję za propozycję. Zostanę przy mężu ;)

Toomp - nie narzekam wcale na Kubę a na jego rower. Jest fatalny. Potrzeba przy nim trochę pomajstrować i przystosować go do tras dłuższych niż 5 km i będzie git!
Turysta ze śląska | 10:53 środa, 26 czerwca 2013 | linkuj Zostaw męża ja z Tobą pojadę wszędzie lubię leżec na łące i nie tylko ale przede wszystkim rower tak jest z moją żoną ta sama historia odcinek 30 km ja robię 50-60 km krążę wokół niej hahaahhaale

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa miona