Radunia i SUKCES!!

Wtorek, 11 czerwca 2013 | Komentarze 0

Kategoria Masyw Ślęży

A sukcesem jest, że nie poddałam się początkowym próbom zakończonym porażkami.
A próby dotyczyły zjazdu niebieskim szlakiem pieszym z Raduni w stronę Przełęczy Tąpadła. Niecałe dwa miesiące temu wydawało mi się, że nigdy nie uda mi się pokonać tego zjazdu. Chodzi o drugą jego część, tę zdecydowanie bardziej przystępną (czyli nie zaczynając z samego szczytu, a z nieoznakowanego szlaku, który idzie wokół szczytu i który zostaje przecięty niebieskim szlakiem gdzieś w połowie swej długości).
Cztery pierwsze podejścia zakończyły się klęską, bo nawet nie udało mi się pokonać początku. Gdy za piątym razem dałam radę, kolejne dwie próby zakończyły się kilkanaście metrów niżej. Taszczenie roweru z powrotem pod górkę i trzecia próba zakończona sukcesem! Dumna byłam z siebie jak paw :)
Teraz już wiem, że ten zjazd to żadna ekstrema, ale u mnie to wciąż kwestia pokonywanie blokad w głowie. I powoli zaczynam się z nimi rozprawiać :)