Wiosna skutecznie usuwa zimę w sen letni!

Poniedziałek, 4 marca 2013 | Komentarze 5

Dziś postanowiłam wrócić na miejsce zbrodni ostatniej - zakręt przy Jeziorze Bystrzyckim. Całą trasę, od zjazdu w stronę tamy, jechałam spokojnie i ciut strachliwie. Na zakręcie okazało się, że Słońce poradziło sobie już z tym lodem i nie było się czego bać.
Po tym przejeździe trochę się w myślach postrofowałam, że niepotrzebnie panikuję, wyluzowałam i dalszą część trasy jechało mi się już bardzo dobrze.
Wylądowałam pod Sztolniami Walimskimi. W planie była Przełęcz Sokola, lecz niestety okazało się, że muszę wcześniej wrócić do domu i trzeba było zawrócić.
Cudna pogoda!!

| 12:35 środa, 6 marca 2013 | linkuj Oj, jaką ja mam nadzieję, że już jednak to były ostatnie słowa srogiej zimy. Przymrozki niechaj jeszcze będą, nie ma co szaleć - toż to dopiero początek marca, ale jednak szczerze liczę na to, że już żadnych wielkich "kombaków" ze strony zimy nie zaznamy :D
| 03:53 środa, 6 marca 2013 | linkuj Jeszcze zima nie powiedziała ostatniego słowa.Jedna fotka a jakie piękne ujęcie.Mogę Ci tylko pozazdrościć tego spojrzenia przez obiektyw.
| 12:23 wtorek, 5 marca 2013 | linkuj Zgadzam się z Tobą Mimoza - dla mnie jej cudowność przejawia się głównie w tym, że ustępuje :P

Lutra - żegnam zimę całym sercem oczekującym wiosny i lata :) Ahoj!
mimoza15
| 21:41 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj ustępująca zima też cudna
| 19:50 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Widać, że kolano już się zagoiło!
50 km w poziomie i 600m w pionie,trzaśnięte na pożegnanie obaw, bólu i zimy. :)
Bywaj Zadziorze! :)))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa piech