Przełęcz Sokola z wiatrem w paszczę.

Wtorek, 5 marca 2013 | Komentarze 7

Uff - jak ciężko mi szło z początku.
Muszę sobie zadawać mniejsze tempo na starcie i powoli się wkręcać w trasę.
Warto było jednak się pomęczyć na podjeździe z dość mocnym wiatrem wymęczającym od czoła...

| 17:09 środa, 6 marca 2013 | linkuj Ależ Lea, moje dystanse przy Twoich to mały pikuś :)
| 12:34 środa, 6 marca 2013 | linkuj Aniu - ja nie jeżdżę na nartach. Nigdy nie miałam zjazdówek na nogach, snowboard kilka razy (nie przekonałam się absolutnie do niego), biegówki - raz. Zimowo jestem zwolennikiem wycieczek pieszych po górach, zdecydowanie!

Ra - rzeczywiście wystarczy jeszcze kilka kilometrów za Świdnicę wyjechać, by się "rozkoszować" śniegiem. Mam nadzieję, że się to szybko zmieni i nawet w górach śnieg zrobi "pa-pa!" :)

Pioter - żadna to baaardzo dużo powiedziane, ale czuję, że opłaciło mi się dbanie o formę w zimie. Czuję się dobrze przygotowana na ten sezon :)

Lutra - no nie wiem czemu mi się tak chce :P A dystans wydłużam powoli, Piotr za to z grubej rury zapodaje!! :D
| 06:08 środa, 6 marca 2013 | linkuj Nie odpuszczasz.Że też Ci się chce tak jeździć. ;)))
Podobnie jak Pioter wydłużasz sobie dystans.
| 03:51 środa, 6 marca 2013 | linkuj No proszę. Sokola zdobyta i to pod wiatr.Żadna góra Ci się nie oprze :).Zdjęcia super.
Ra1984
| 19:26 wtorek, 5 marca 2013 | linkuj U nas dookoła prawie brak śniegu, a tu tak niedaleko jeszcze tyle go jest. Tam narty wypożyczać :P, po staremu worek z sianem pod tyłek i z górki na pazurki :)
anamaj
| 14:48 wtorek, 5 marca 2013 | linkuj Śniegu dużo i stoki puste. Mogłaś wypożyczyć narty i trochę pośmigać.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eciwk