Wietrznie i chłodno, ale przyjemnie.

Niedziela, 3 marca 2013 | Komentarze 4

Wczorajszy dzień upłynął pod znakiem opieki nad wysterylizowaną Myszą.
Niestety nie udało mi się wykorzystać pięknego Słońca, które zawitało na calutką sobotę w nasze strony.
Ale nic tam - kwestia priorytetów - najważniejsza była Kita i jej powrót do siebie pod wybudzeniu z narkozy. Wszystko (odpukać!) z nią ok, choć wciąż jest ciut osowiała i senna.

Dziś natomiast nie zamierzałam odpuścić, mimo że aura już nie była tak zachęcająca. Pierwsza połowa trasy - z wiatrem - miodzio! Druga część - podjazdowa - z wmordewindem - też miodzio, choć męczące.

Fajnie było.

Na Przełęczy Tąpadła zimno i wciąż sporo śniegu:

| 16:17 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Wiesz co Toomp - z kolanem kiepsko było tylko w ten sam dzień po upadku, bo było mocno napuchnięte i gojąc się bolało dość mocno. Od soboty właściwie jest zupełnie ok. Dobrze, że się tylko na tym skończyło.

Marku - zima trzyma choć ze Świdnicy już ucieka prędko. Za to wystarczy wyjechać sto metrów w górę i śniegu wciąż pod dostatkiem leży; ale drogi wolne od śniegu i lodu :)

Lutra - dziękuję :D
| 19:05 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj No no! Tu zostawiam miejsce na znaczące,pełne podziwu pokiwanie głową.

Ale trasiora!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iasku