Dojazdowo na imprezę

Sobota, 8 września 2012 | Komentarze 2

Na weekend zapowiadała się piękna pogoda. Sobota jednak nie wcisnęła się w początki końca lata. Trochę padało, sporo wiało (jak widać po średniej, w moim przypadku głównie w plecy), Słońca jak na lekarstwo. Jechało się nie najgorzej, choć jazdy po płaskim nie lubię.

Powrót do domu w niedzielę był zaplanowany również na rowerze. Wygrał jednak ogrodowy basen, z orzeźwiającą wodą o temperaturze 8 st C; co za błogie popołudnie to było...

Nieszczególnie przyjemny poranny widok z okna - słotnie, mokro, ponuro:

Tu powinna być Ślęża:

| 08:03 środa, 12 września 2012 | linkuj :) No coś Ty. Około połowę trasy wiał mi piękny wiatr w plecy, że średnią miałam powyżej 28 km/h, później wiać przestało, albo wiatr zmienił kierunek i był troszkę upierdliwy. Gdyby trasa była tam i z powrotem to średnia pewnie by była w okolicach 20, a tak cały czas jechałam w "dobrą" stroną :D
jeremiks
| 18:34 poniedziałek, 10 września 2012 | linkuj Ależ pięknie... co Ty na dopalaczach byłaś? :))) Pozdrówka

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asemz