Rozruch przed pracą

Piątek, 7 września 2012 | Komentarze 5

Co by się lepiej myślało :)

Wciąż pięknie i słonecznie choć chłodek poranny zmusił mnie dziś do nałożenia rajtów.

Świdnica - Jez. Bystrzyckie - Zagórze - Dziećmorowice - Lubachów - Świdnica

| 08:05 środa, 12 września 2012 | linkuj Poranki na rowerze, gdy Słońce niedawno wstało to coś pięknego. Świetnie mnie to nastraja na resztę dnia. Nawet praca do wieczora nie wadzi :)

Ja jeszcze się nie poddaję jesieni i zimnu, prócz tego jednego dnia. Co jakiś czas zaopatruję się w długi rękaw, ale nogi jeszcze opalam :D

A Ty Panienko to pewnie niedługo zaczniesz w rękawiczkach i kominiarce śmigać, znając Ciebie :P
starszapani
| 20:03 piątek, 7 września 2012 | linkuj Ja już od dawna jeżdżę w długich galotach bom zmarzluch nieziemski, o czym zresztą wiesz :D
| 15:01 piątek, 7 września 2012 | linkuj Ładna chwilka dnia.Jadąc samochodem nie zauważa się ich.
Ancorek
| 10:29 piątek, 7 września 2012 | linkuj Oj fajnie masz z godzinami pracy, ja muszę czekać do 17.00 lub na weekend. Pzdr!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asemz