Przełęcz Sokola przez Sierpnice

Poniedziałek, 10 września 2012 | Komentarze 3

Pięknego lata dzień kolejny.
Przed pracą czas na szybki rozruch po weekendzie pełnym obżarstwa.

| 08:00 środa, 12 września 2012 | linkuj Oj Ancorku - muszę przyznać, że przy prędkościach powyżej 70 km/h wyłącza mi się myślenie i pędzę na złamanie karku, muszę zacząć z tym walczyć! U nas kilka najbliższych dni ma być szarówkowych. Dziś jest brzydko, ponuro, już mżyście, zaraz najpewniej deszczowo. No i ok, byle później wróciło Słońce :)

Kozic było więcej, ale te dwie najbardziej urzekające :) Z pierwszej przeżuwacz był pierwsza klasa, druga natomiast cały czas stała jak na zdjęciu i gapiła się na mnie uważnie.
jeremiks
| 17:06 poniedziałek, 10 września 2012 | linkuj Piknie, a te "kozice" czarujące :)))))) Pozdrówka
Ancorek
| 11:12 poniedziałek, 10 września 2012 | linkuj Jejku, ale pędziłaś :0
Dobrze, że lato wróciło, jesienne szarugi niech się nie spieszą z przybyciem.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nekzz