Przed pracą - Jez. Bystrzyckie

Środa, 5 września 2012 | Komentarze 5

Błogo dziś i ciepło, słonecznie.
Początki jesieni, gdy pogoda dopisuje, są przepiękne!

Most wiszący nad Jeziorem Bystrzyckim:

Nad wodą nadal błogo i wakacyjnie:

| 17:38 czwartek, 6 września 2012 | linkuj Pioter - nie wiadomo czy Pradziada uda się zrealizować w tym roku. Ale jak nie w tym to w przyszłym, góra nie ucieknie przecież. Ja nie mogę (i nie zamierzam) każdego weekendu poświęcać na rower. Staram się wykorzystywać te, które mam do dyspozycji, ale co jakiś czas chcę spędzić również czas tak z mężem, jak i ze znajomymi lub/i rodziną. I taki oto weekend mnie czeka w najbliższej przyszłości. Ale rower mam zamiar wykorzystać w celu przedostania się na miejsce spotkania rodzinno-imprezowego.

Lutra - roweru zabraknąć nie może :)
| 21:25 środa, 5 września 2012 | linkuj Zdjęcie z ławeczkami nastrojowe i piękne,ale rower musi być...choćby wodny.;)))
| 15:18 środa, 5 września 2012 | linkuj Wybierasz się na płaskie tereny?Cały czas czekam na Waszą wyprawę na Pradziada bo ciekaw jestem, jak sobie z taką trasą poradzisz.W ten weekend ma być niezła pogoda a Ty teraz piszesz o płaskich terenach...No cóż, przyjdzie mi zatem jeszcze poczekać :) Pozdrawiam
| 09:21 środa, 5 września 2012 | linkuj Oooo, ale czad! Zazdroszczę. Ja na weekend za to wybywam w płaskie tereny - w okolice Laskowic. Może przynajmniej uda mi się tam dojechać jakąś interesującą trasą.
A tymczasem - lecę do pracy :-)
anamaj
| 09:14 środa, 5 września 2012 | linkuj Pięknie, ja też lubię ciepłą jesień w górach. Jest tak kolorowo :) Na weekend poszukam jej w okolicy Świeradowa.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa naspo