Krótko i przyjemnie z bracholkiem.

Niedziela, 15 lipca 2012 | Komentarze 4

Z Walimia od razu stromo pod górę w stronę Sierpnicy.
Później już tylko z górki.
W Bystrzycy Górnej zaczęło kropić i tak już zostało, z małymi przerwami, do samego powrotu do domu. Mimo braku upału - deszcz był bardzo przyjemny.

Brat daje radę! Prehistoryczna kolarzówka również :)

Widoczki wciąż cudne.

Z podjazdu rzut okiem na Walim:

Braciszek:

I górki:

FENIKS
| 22:20 wtorek, 17 lipca 2012 | linkuj MTB kontra szosa fajnie kto nadawał tępo ;).
Zdjęcia jak zawsze piękne.
Ancorek
| 22:05 poniedziałek, 16 lipca 2012 | linkuj Podobają mi się klimaty z trzeciej fotki.
Zaktywowałaś brata, a mąż ciągle nie daje się do roweru przekonać?
| 17:57 poniedziałek, 16 lipca 2012 | linkuj Robisz niesamowicie piękne fotki.Dzięki temu Twój krótki wyjazd staje się więcej wart od moich najdłuższych tras.Te prehistoryczne kolarzówki, to rowery z duszą.Były o wiele solidniej zrobione, niż te nowoczesne, o kosmicznych kształtach.Mam na myśli rowery z lat 70-tych i 80-tych ubiegłego stulecia.Ostatnio widziałem taki na Allegro za 1400zł, cały na osprzęcie Shimano 105.Jestem przekonany, że osiąga podobne prędkości, co współczesne kolarzówki, choć może jego kształt wzbudzać uśmiech politowania wśród rowerzystów o snobistycznych poglądach.Ja mam jednak na ten temat własne zdanie i szanuję ludzi, którzy potrafią docenić dawne, dobre rowery.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nicop