Przyjemny rowerowy spacer z teściową

Środa, 18 lipca 2012 | Komentarze 6

Spacerek po okołolaskowickich lasach. Super przyjemnie, w doborowym towarzystwie. Za Bystrzycą wpakowałyśmy się w kolejny las, którym po 10 km dojechałyśmy do Oławy, ale stres był, że zbłądziłyśmy i będziemy stanowić pożywienie dla wilców :)

Las między Nowym Dworem a Bystrzycą z Teściową w oddali :) © lea

Na trasie przerwy na popas jagodowy © lea

Niedojrzałe borówki © lea

Cudnie zakwitła rzeka © lea

Świetna droga przez klimatyczny las między Bystrzycą a Olawą © lea

| 06:27 środa, 25 lipca 2012 | linkuj Twoja teściowa, jak widać też nieźle pociska na rowerku :)
jeremiks
| 17:32 wtorek, 24 lipca 2012 | linkuj Spacer z teściową... oj jak to cudnie brzmi :))) Foteczki jak zawsze super :)
FENIKS
| 15:59 wtorek, 24 lipca 2012 | linkuj Zdjęcia super a te jagody to tylko ja ja ;) jak bym je dopadł to jak zawsze 20 min nie moje.
oelka
| 15:41 wtorek, 24 lipca 2012 | linkuj To chyba nie tyle rzeka co raczej kanał ze stojącą wodą, skoro tak zarosła. Wygląda świetnie.
Drzewa na ostatnim zdjęciu wzdłuż drogi mogą działać na wyobraźnie. W każdym razie coś w sobie mają bajkowego :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa epeza