Pierwsze próby uporania się z zastojem...

Niedziela, 17 czerwca 2012 | Komentarze 2

Podobno nazwanie problemu to połowa sukcesu.
Chyba się z tym zgodzę.
Już od dłuższego czasu wiedziałam, że zamiast iść do przodu - cofam się.
Wiem, że niby nie powinno się do niczego zmuszać, ale jazdy na rowerze przynosiły mi więcej korzyści niż tylko frajda z samych wycieczek - dzięki rowerowi utrzymuję formę na fajnym poziomie, już nie wspominając o wadze :)
Zatem delikatnie zamierzam się pozmuszać by wrócić do porządnej organizacji.

Tak więc po przyznaniu się do kryzysu postanowiłam pod wieczór spróbować się rozmówić po raz pierwszy z moim Zaskarem, na spokojnie, krótką trasą, od której zaczynałam w zeszłym roku moją przygodę z rowerem. Tak więc Świdnica - Modliszów - Złoty Las - Lubachów - Świdnica. Z KULTem Unplugged dla towarzystwa i wiatrem we włosach. Jechało się świetnie. Oby kolejne nasze rozmowy mijały w coraz przyjemniejszej atmosferze a na pewno szybko mi się poprawi :)

I dla przypomnienie jaka zażarta byłam na rower jeszcze kilka miesięcy temu zestawienie dwóch zdjęć:

1) Tak było 31.01.2012; temperatura ok. - 15 st C.

2) Tak było dziś, czyli blisko 40 st C później :)

I przemiła dzisiejsza aura wieczorna: