Dziećmorowice

Wtorek, 17 kwietnia 2012 | Komentarze 9

Dziś króciutko.

Świdnica - Zagórze Śl - Dziećmorowice - Lubachów - Świdnica

| 09:51 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj A - Lutra - uśmiechnęłam się od ucha do ucha.
Bardzo mi się spodobał Twój komentarz :)
| 09:50 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj Jak mnie wyśmiali :P

Jakoś samą siebie ostatnio przyzwyczaiłam do tych wyjazdów > 70 km. I to może niezbyt dobrze. Bo po tym powyższym czułam niedosyt. A przecież zarówno dystans niezgorszy, jak i podjazd w nim niezupełnie leciutki.
Dziś mimo, że znów mniej niż 50 km było to czuję się usatysfakcjonowana. Dzięki temu, że nie było długo mogłam ostro przycisnąć, zmęczyć się, ale nie przemęczyć.
Tak akurat w sam raz :)

ALEeeee - weekend jest mój! Niech się pali, wali a z nieba żabami rzucają... Nie odpuszczę!!
| 19:17 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Lubię kiedy jeździsz "krótko"...To znak,że ziemia nie obraca się na ośce z rowerowego koła ;))) i dobrze,że istnieją zegarki a nie tylko liczniki i że "normalni" ludzie takie "krótkie" dystanse uważają za długie jadąc samochodem. Ale....Ty nie umiesz inaczej. :)))

(Komentarz nie niosący złych emocji,wyrażony z zazdrości i wyłącznie dla wywołania uśmiechu).
jeremiks
| 14:00 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Jasne, króciutko :)))) Pani to ma poczucie humoru :)) Widoczki the best!!!!
zielonamila
| 20:35 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Piękne widoki. Pozdrawiam
| 18:21 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Fotki czadowe.Nie zawsze dystans musi być duży.Ważne, że zachowuje się regularność wyjazdów.
oelka
| 14:00 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Dystans może i był jak na Twoje możliwości krótki, ale to zrekompensowała pogoda, która była w sam raz do zdjęć.
k4r3l
| 09:03 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj oj, faktycznie krótko, ale widoczki jak i pogoda dopisywałY:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tensp