Andrzejówka

Środa, 11 kwietnia 2012 | Komentarze 12

IDEALNIE mi się dziś jechało.
Strasznie żałuję, że tak wcześnie zaczynam dziś pracę :/
Trochę wiał wiatr ale jakoś dziś mi to nie przeszkadzało. Oby w weekend pogoda dopisała, to wtedy nie ręczę za siebie :P

Wschód Słońca zachęcał do wycieczki © lea

Poranna Ślęża © lea

Świdnicka katedra (z prawej) oraz nowowybudowany ratusz © lea

Schronisko "Andrzejówka" © lea

| 10:53 piątek, 13 kwietnia 2012 | linkuj oelka - no coś Ty, aż tak wcześnie to nie; przed 8 wyjechałam. Muszę tak wcześnie startować jeśli chcę sensowną wycieczkę zrobić, po powrocie mieć czas na odsapnięcie, zrobienie wpisu, kąpiel, szamanko i zdążyć z tym wszystkim przed pracą.

A co do pracy to Ra - bywa, że pracuję 3 godziny, bywa, że mam dzień wolny w środku tygodnia (choć to bardzo rzadko), bywa również, że pracuję 10 godzin. Generalnie przedpołudnia mam zawsze wolne i to je wykorzystuję na jazdy. A pobudka o 6 już mi weszła w krew :)

Ankorku - rumienię się :P
Ancorek
| 20:06 czwartek, 12 kwietnia 2012 | linkuj Słów pochwalnych brak na to, co robisz, więc krótko: och, ach ale szajba!
Ra1984
| 16:21 czwartek, 12 kwietnia 2012 | linkuj Cześć, współczuje sytuacji z psem :( . Piotr ma racje trzeba wypowiedzieć psom wojnę , oczywiście nikt nie chce ich krzywdzić , ale bronić się musimy i chociaż co niektóre nauczyć pokory do rowerzystów. Ps. Ty nie jesteś człowiekiem, jesteś cyborgiem, tam przeglądam Twoje poczynania i zastanawiam się kiedy śpisz, chyba że Twoja praca trwa 3 godziny :). Pozdrawiam, fajne fotki (tylko przyciąłbym je równo z końcem budynków tak aby słońce z rogów wstawało ).
oelka
| 13:36 czwartek, 12 kwietnia 2012 | linkuj Fajne jest to pierwsze zdjęcie z oświetlonymi przez słońce chmurami.
Czyżbyś wyruszała gdzieś przed szóstą rano?
| 04:31 czwartek, 12 kwietnia 2012 | linkuj Bardzo Wam wszystkim dziękuję :)

Marku - z tytułowaniem wycieczek zawsze miałam problem, dlatego zdecydowałam się na daty. A wysokie temperatury uwielbiam, a i pracy w lecie będę mieć mniej więc mogą się przydarzać fajne wyprawy.

Zielonamila - ten profil wzniesień trochę mi cycka przypomina :P

Jeremiks, Jezio - dziękuję :)

Lutra - czekam na Twoją kolejną ciekawą relację z wyprawy.

Toomp - nie no, aż tak wcześnie nie wyjeżdżam, za późno wstaję by już o wschodzi kręcić. Wyjechałam ok. 7:30.

Pioter - widzę, że znów nam się wczorajsze wycieczki w części pokryły.
| 03:29 czwartek, 12 kwietnia 2012 | linkuj Fotki wschodu Słońca piękne, trasa też.Nie ręczysz za siebie w weekend?Boję się nawet myśleć, co to może oznaczać ;)))
Jezio
| 18:59 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Jestem pod wrażeniem "statystyk", dodatkowo super zdjęcia i fajne ciekawe miejsca
| 17:44 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Nie będę już pisał o tym,że Jestem pełen podziwu dla Twoich wyczynów,ani o dystansach.Wszystko prawda ale musiał bym powtarzać swoje wcześniejsze spostrzeżenia ;))).
Niniejszym sygnalizuję tylko swój podziw i swoją obecność.Ponieważ wszędzie widzę Ślężę,moją uwagę zwróciła od razu druga fotka.Jak wszystkie obrazy z tym szczytem, dla mnie jest magiczna.
jeremiks
| 15:36 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Fotki rewelacja... a tak na marginesie, jestem pod sporym wrażeniem tego, co obecnie wyprawiasz :)) pozdrówka :)
zielonamila
| 13:09 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Super zdjęcia, a wykres wysokościowy imponujący. Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sobot