19.01.2012

Czwartek, 19 stycznia 2012 | Komentarze 7

Rundka wokół J. Bystrzyckiego.
Ostatnie 7 km w delikatnym deszczu.

| 07:09 piątek, 20 stycznia 2012 | linkuj E tam - klops z ochroną uszną :/ Po wydruceniu okazała się być nawet nie, że nie ładna, a zwyczajnie okropna, więc sprułam :) Laik jestem druciany, nie ma co! Może do poniedziałku znajdę czas na stworzenie czegoś sympatyczniejszego dla oka..
| 21:41 czwartek, 19 stycznia 2012 | linkuj Pioter .Jesteś lekarzem niecierpliwych.Gdybyś zwołał konsylium,moja diagnoza była by podobna:)
Lea żółwik na znak uznania."Ochrona uszna wydrucona własnoręcznie,to jest coś...
| 16:25 czwartek, 19 stycznia 2012 | linkuj No teraz już znam przyczynę Twojego dobrego nastroju.Dystansik zrobiony i humorek poprawiony :).
| 16:07 czwartek, 19 stycznia 2012 | linkuj Aaaa tu Ci zrobię niespodziankę, bo zabrałam się dziś i jestem w połowie tworzenia na drutach opaski:) Przy takiej zimie wydrucona wcześniej przeze mnie czapka okazuje się być za ciepła więc przerzucę się na ochronę uszną :D

Ale trzymałam się dość długo z dala od roweru :) Dziś patrząc przez okno, widząc nadciągający deszcz, byłam przekonana, że tyłka z mieszkania nie ruszę. Ale po pewnym czasie (deszczu nadal ni widu ni słychu) stwierdziłam, że kieruje mną LEŃ. Wynurzyłam, się. I dobrze, bo udało mi się dotrzeć z powrotem do domu nim rozpadało się na dobre. Obyś Ty nie przemókł doszczętnie...

Marek - e tam znów twarda. Przy takich warunkach pogodowych, niezależnie od lenistwa, będę się starała wykorzystywać każdą przerwę w deszczu :)
| 14:49 czwartek, 19 stycznia 2012 | linkuj Przepraszam,coś poszło nie tak ale chyba nie mam już na to wpływu.Jeśli możesz usuń jedno z powtórzeń.
| 14:44 czwartek, 19 stycznia 2012 | linkuj Taaak i z pewnością szydełkowanie Cię nie pociąga :)
Zacząłem już rozważać podjęcie nauki szydełkowania albo innego wciągającego podobno zajęcia.
Wobec ogólnej deklaracji nie wychylania kółek za drzwi,trwam w odrętwieniu a Ty....
Cichutko,cichutko i myk...Już w "plenerek" :)))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iemob