Wokół Kiełczyńskich przed pracą

Środa, 23 września 2015 | Komentarze 4

Każdej jesieni to piszę i powtórzę i w tym roku - przepadam za tą aurą: przymgloną, pachnącą palonymi liśćmi, lekko wilgotną, prawdziwie jesienną.
Tak również było dziś.
Delikatny wiaterek, dość ciepło, bezdeszczowo, mimo chmur wiszących dość nisko na niebie.
Super!

A TAK cudownie było równe 3 lata temu :-D
Całuję Was Kłodzczanie i Wrocławiaku!

Dzisiejszy widok na Kiełczyńskie, Masyw Ślęży, Raduni...

| 19:43 środa, 30 września 2015 | linkuj Jak to mówią: "z lekką nutką dekadencji". ;)
zarazek
| 07:34 czwartek, 24 września 2015 | linkuj Podobną aurę spotkałem w ub. roku przy zjeździe do Grybowa. Ma w sobie magię, choć palenie liści i trawy jest upierdliwym nawykiem ludzi.
| 19:33 środa, 23 września 2015 | linkuj Ja też uwielbiam tę porę późnego lata i jesieni z całym bukietem tajemniczych zapachów w których staram się rozpoznać znajome nuty, ale przez ich niepowtarzalność nie zawsze się to udaje :)
Dziękuję Emi za to piękne wspomnienie, o którym pamiętałem ale w żaden sposób nie łączyłem z jesienią. Pamięć bywa zawodna, ale przychodzą nam z pomocą blogi. Bużka :*
mandraghora
| 12:38 środa, 23 września 2015 | linkuj Jak zwykle świetne panoramki... :) Pozazdrościć!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iedza