Kolejny test Reigna

Sobota, 21 marca 2015 | Komentarze 6

Mimo, że powoli ciągnie mnie już w inne górki to jednak zalegająca w nich śniego-breja nie pozostawia wyboru - Masyw Ślęży i Raduni.
Bez wnikania w szczegóły, krótko i na temat - nie mogłam lepiej wydać tej kasy!!!!

Kuba na zjeździe z Wieżycy:

Końcówka dnia i zmęczenie daje o sobie znać :D Mój drugi tego dnia raz na Raduni:

Za pierwszym razem znów zmierzyłam się z niebieskim. Znów nie wszedł.
Za drugim razem bezszlakowy z trzema skałkami - wszedł tak, że nawet nie zastanawiałam się którędy jechać. SZOK!

| 16:17 poniedziałek, 23 marca 2015 | linkuj A nie myślałaś kiedyś nad jeszcze bardziej ekstremalnymi zajawkami rowerowymi? ;)
k4r3l
| 11:52 niedziela, 22 marca 2015 | linkuj ale się porobiło, a tereny faktycznie pod fulla idealne :)
Lea | 07:25 niedziela, 22 marca 2015 | linkuj Ano Radziu byłoby kilka. Myślę jednak, że na Opata jeszcze parę miedziaków mi starczy w portfelu :P

Gościu - dziękuję za zainteresowanie.
Gość | 21:06 sobota, 21 marca 2015 | linkuj Lea rozwalisz sobie kompletnie to kolano jak będziesz latać na krótko przy temperaturze nieco powyżej 10 stopni...
cremaster
| 19:19 sobota, 21 marca 2015 | linkuj Tyyyyle Opatów byłoby za ten rower :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa apang