Wielka Sowa i przywitanie ZIMY

Poniedziałek, 19 stycznia 2015 | Komentarze 7

Po krótkiej wycieczce dwa dni wcześniej postanowiłam, że dość mam czekania na nadejście Zimy i śniegu. Sama pójdę poszukać. A właściwie pojadę. Stęskniłam się po czasie spędzonym na chorobie za jazdą, stęskniłam się jak dzika za górami i rowerem.

Przez pierwsze 20 km zero zimy. Szarówka i niekończący się dym kominowy. Czekam zatem cierpliwie, kręcąc powoli przed siebie.

Lekko zamglone Glinno.

W dalszej kolejności czeka mnie podjazd do niebieskiego pieszego.
Droga wciąż czysta i przejezdna bezproblemowo. A na górze nareszcie jakieś sensowne ilości śniegu.

Na Przełęczy Walimskiej pseudo-bałwany.

Na szczyt docieram fioletowym szlakiem. Na górze rezygnuję ze zjazdu czerwonym pieszym w stronę Schroniska Sowa, bo lodu na nim kupa.

Zjeżdzam naokoło do Schroniska, tam zatrzymuję się na przerwę i pogawędkę. Na Przełęcz Sokolą docieram strefowym zielonym.

I to by było tyle. Pięknie i zimowo. Wiem, że na pewno niebawem zjawię się tu ponownie, bo jazda po górach w śniegu zaczyna mnie coraz bardziej bawić.

| 19:23 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj Rozumiem,że rower może leżeć, może stać oparty o drzewo, ale że powierzyłaś swój rower jakiemuś bałwanowi? ;)
starszapani
| 18:23 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj Ech, jakby Ci się tak chociaż udało jakiś piątek zrobić wolny to bym przybyła od razu jak rok temu na tzw. dłuższy weekend....Pomyśl poważnie bo mnie długo obecnie namawiać nie trzeba...
| 17:53 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj Z największą przyjemnością :-*
Tyle, że u mnie z urlopem to raczej nic z tego - mimo ferii dzieci chętne do nauki.
starszapani
| 17:29 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj Nie mów dwa razy bo zaraz wypiszę urlop, wrzucę Tlena do samochodu i przybędę, żebyś mi sprała dupsko dokumentnie....
| 17:20 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj Och Marku - nareszcie. Naprawdę w pewnym momencie, nie mogąc doleczyć anginy męczącej mnie od przed Bożym Narodzeniem, zaczęłam wątpić czy kiedykolwiek jeszcze uda mi się zasiąść na siodełku. UDAŁO SIĘ!!! :-D

Starsza - wpadaj do mnie! Kilkaset metrów w górę i zima na całego :-P
starszapani
| 17:15 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj A u mnie nie ma śniegu i nie ma :((((

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa stkim