Wokół Jeziora po chorobie

Sobota, 17 stycznia 2015 | Komentarze 11

birdas
| 19:00 poniedziałek, 26 stycznia 2015 | linkuj Witaj ! A już myślałem, że Cię jakaś rwa kulszowa dopadła ;)
starszapani
| 19:49 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj Wiem na pewno jedno, że formę trzeba budować, a pod koniec lutego ostatecznie zdecydować czy plan ten realizować czy dać sobie z nim spokój.
| 19:19 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj Pierwszy komentarz "Starszejpani" Cytuję słowo w słowo i cieszę się,że znowu jesteś.
| 18:40 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj Wiem ja to doskonale i bardzom ciekawa czy takoweż się spełniać zaczęły... ;-)
starszapani
| 18:36 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj Ja tak tylko zaczepnie i z przymrużeniem oka, chociaż wiem na co Ciebie stać ladaco :D
E tam, taki ze mnie pożeracz jak z koziej dupy trąba, będę się mogła szczycić tym tytułem jedynie po zrealizowaniu pewnego pomysłu, o którym doskonale wiesz i wiesz jakie muszą być warunki spełnione aby go zrealizować...
| 18:29 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj Droga Pani O! proszę mnie nie podjudzać, bo zupełnie serio ja aktualnie do ścigania się jestem ostatnia. Teraz mi się chce gór, chce mi się śniegu i zimy. A w takich warunkach kilometrów nie ponabijam. I zupełnie serio serio - nie chcę się wkręcać (przynajmniej teraz) w chęć ścigania, bo nie chcę z tych zimowych przyjemności rezygnować.
Ale jeśli nie zostawisz mnie w totalnym tyle do wiosny to wtedy może coś przycisnę, ale nadziei dla mnie raczej nie ma, bo w tym roku jeszcze bardziej stawiam na góry i teren, a Ty jesteś szosowym i długodystansowym Pożeraczem :-*
starszapani
| 18:24 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj No i fantastycznie, w takim razie muszę mieć się na baczności i spinać porządnie poślady ;D
| 17:55 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj Jestem prawie pewna, że moje zdrowie wróciło już w 100%. Teraz tylko walczymy o powrót formy. Bo ochoty jest od groma!
Chęci nie miałam do beesa. Nie do jazdy ;-)
starszapani
| 17:28 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj Najważniejsze, żeby całkowicie wyzdrowieć, wtedy i ochota na rower szybciej przyjdzie :)
| 17:18 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj Się Staruszko przemóc nie mogłam. Tak mi się nie chciało jak tylko się nie chcieć może.
Ale po dzisiejszej trasie nie-solo już nie mogę czekać dłużej. I postanowiłam uzupełnić te kilka zaległych wpisów.
:-*
starszapani
| 17:13 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj No w końcu jesteś :)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rwato