Wielka i Mała Sowa

Sobota, 13 grudnia 2014 | Komentarze 6

Temperatura dziś relatywnie wysoka.
Ciepło i przyjemnie.
Nic nie zmarzło, nic nie skostniało.
Tylko błota na trasie MNÓSTWO!

Przez ostatnie dwa dni wschody Słońca są absolutnie genialne!

Z Kubą spotykamy się w Walimiu. Ja dojeżdżam na rowerze, On samochodem. Stąd zmierzamy na zielony strefowy i nim na Przeł. Walimską.

Z Walimskiej na szczyt docieramy fioletowym szlakiem pieszym, a na końcu czerwonym rowerowym (zdaje się). Im bliżej szczytu tym więcej błotnistego śniegu, a na końcu również sporo lodu.

Na szczycie nie zabawiamy długo.
A to nasza fotka ze szczytowej kamerki :-)

Na zjazd wybieramy czerwony pieszy do Schroniska Sowa. Ślisko na nim miejscami konkretne.
Przeglądając zarchiwizowane zdjęcia ze szczytu dowiaduję się, że to wczoraj i przedwczoraj sypnęło lekko na górze. Jeszcze dobę temu szczyt prezentował się tak:

No to teraz już się nie dziwię tej ilości błoto-lodu na trasie.
W każdym razie czerwony zjechany, w Sowie chwila przerwy, po której zmierzamy na szczyt Małej Sowy.

Stąd zjazd żółtym pieszym do Walimia. Ostro było. Na początku w brei śnieżno-lodowej, której się obawiałam, ale łyknęłam więc JUPI! W pewnym momencie podczas hamowania ślizgam się na mokrym badylu i zaliczam glebę. Łokieć boli, ale będę żyć.

| 20:19 poniedziałek, 15 grudnia 2014 | linkuj "Thx from mountain" ;))
Kot
| 13:05 poniedziałek, 15 grudnia 2014 | linkuj Lea, weź zapakuj trochę śniegu i poślij priorytetem Morsowi. Niechże ma chłopak trochę radości :)).
FENIKS
| 01:08 poniedziałek, 15 grudnia 2014 | linkuj Fajną trasę z Kubą zrobiliście, pierwsza fotka o poranku super jak i reszta oczywiście też ;). Pozdrowienia dla Ciebie Emi i Kuby.
| 22:24 niedziela, 14 grudnia 2014 | linkuj A u mnie wciąż bez śniegu... :((
daniel3ttt
| 19:55 niedziela, 14 grudnia 2014 | linkuj Kto rano wstaje temu Pan Bóg daje:) Chodzi o piękne wschody słońca. Graty za traske
ramborower
| 16:37 sobota, 13 grudnia 2014 | linkuj :) fajnie

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ntrum