Żółty szlak Tour de Głuszyca

Czwartek, 9 stycznia 2014 | Komentarze 2

Kategoria Góry Sowie

Czyli szlak okołoOssówkowy. Trywialny jeśli idzie o aspekt techniczny jazdy, ale wcale nie tak zupełnie nudny.
Na wstępie mijamy po drodze pięć głuszyckich stawów, z których aktualnie 2,5 jest zapełnionych wodą, pozostała połowa prawie pusta i bardzo zapracowana:

Towarzyszą nam po drodze liczne kałuże-giganty, za stworzenie i podtrzymywanie żywota których winnam stokrotne dzięki leśnikom:

Kwitnąca woda - standard 9 stycznia:

I kolejne niespodzianki pozostawione przez leśnych przyjaciół:

Na krótką chwilę udaje się nawet wjechać na przyjemny singielek:

który prowadzi do naziemnych obiektów ossówkowej części projektu Riese.

Za chwilę odbijam na sekund kilka z żółtego rowerowego TdG na czarny pieszy, dzięki czemu omijam krótki szutrowy zjazd i krótki szosowy podjazd, na rzecz miłej przejażdżki uroczą terenową alternatywą - bezproblemowa przejezdną. Dobijam do zielonego rowerowego TdG, który prowadzi mnie na:

Za Mosznę tego pięknego jesiennego przedpołudnia dziękuję, wybieram Walim. Odbijam zatem na nie-taki-trywialny już niebieski pieszy, którym radośnie dojeżdżam do rzeczonego Walimia.

Od końcówki żółtego TdG do samego domu towarzyszy mi niewielki deszczyk. Nie przeszkadza zupełnie. Bardziej to sikające małe ptaszki niż porządny opad.

Na koniec z pozdrowieniami dla Radzia - Jeziorny czarnuch:

A teraz do pracy szykować się MARSZ!