Mors i jego mono na Okraju + przed pracą

Środa, 8 stycznia 2014 | Komentarze 8

Przede wszystkim, bardzo spóźnione (ale czasem lepiej za późno niż za wcześnie...;) wspominki z lipcowego spotkania na Okraju, na którym poznałam Morsowego i Alouette. Spotkanie zacne. Niezapomniana nauka jazdy na mono pod bacznym okiem Nauczyciela, pogadanki na 1046 mnpm. Ależ to miłe wspomnienia są! Szalenie miłe. Od tego pamiętnego 17 lipca obiecuję uparcie Morsowemu, że podzielę się z nim dwoma filmikami. Nie lubię nie dotrzymywać obietnic, więc proszę bardzo - bon appetit :) Nieprawdopodobne Morsie co Ty na tym kole wyprawiasz!! W tym roku już nie odpuszczę - MUSISZ mnie nauczyć!

Druga sprawa to dzisiejsza krótka przejażdżka przed pracą i zima w pełnej krasie :D

Pogoda tak pięknie wiosenna, że się w głowie miesza :-)

Ok, wracamy do normalności...
Dwie fotki à la k4r3l :P

| 20:10 piątek, 17 kwietnia 2015 | linkuj Zupełnie zapomniałem o tymże wpisie... :O
Odświeżam specjalnie, dla Lei i Starovinki. ;p ;)
| 20:42 sobota, 11 stycznia 2014 | linkuj O proszę, co się dowiaduję po latach.. ;)
Rozwiń temat... :p
starszapani
| 17:37 sobota, 11 stycznia 2014 | linkuj No ja Twoje mona obczaiłam już dawno, a i sporo były one dyskutowane podczas wizytancji Lei w Stęszewie latem zeszłego roku :P
| 23:21 czwartek, 9 stycznia 2014 | linkuj Co do komentarzy, to już działają normalnie. ;p
Gość spod lodu ;)) | 22:44 czwartek, 9 stycznia 2014 | linkuj @Alouette: a Morsownia to nie?! ;p
@Starowinka: dyć mono lepiej widać na jego zdjęciu profilowym, tutaj widać mniej i w dodatku częściowo je zasłaniam. ;)

PS. aktualnie na BS można komentować tylko z wylogowanego... o tempora, o mor(e)s...
starszapani
| 21:59 środa, 8 stycznia 2014 | linkuj Nonono, co za mono :D
alouette
| 21:09 środa, 8 stycznia 2014 | linkuj Zastęskniłam za latem:) Wycieczkę też bardzo mile wspominam:)

To Modre Sedło brzmi interesująco:)

| 20:36 środa, 8 stycznia 2014 | linkuj Cóż za niespodzianka! :p
"Wyprawiam" bardzo niewiele (no może poza wjazdem na Przeł. Karkonoską, który to na dniach doczeka się wpisu...), ale miło było "ożywić" wspomnienia. ;)
Dodam, że na drugim filmiku postanowiłem przejechać granicę z CZ tyłem, bo wjazd przodem na mono na Okraj wydawał mi się zbyt mainstreamowy. :)

Lea - wszystkie 3 monocykle czekają na Ciebie 24h i z niecierpliwości aż podskakują na jednej nodze. ;)
Tym razem sugeruję albo Morsownię, albo Modre Sedlo (24%). Oczywiście z podjazdem :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa owyod