Zwrot o 360* :P

Środa, 23 października 2013 | Komentarze 6

Kategoria Góry Suche

Ze specjalną dedykacją dla Takiego Jednego Młodego :D

A dlaczego zwrot? Po wczorajszych cudownie słonecznych i cieplutkich Sowich dziś czas na pochmurne, przeokrutnie wietrzne i chłodne Suche.
Podjazd asfaltem do Andrzejówki to mordęga jakich dotąd nie było chyba, wicher w paszczę i w bok tak silny, że serio-serio chwilami myślałam, że nie zdołam wjechać.
Spod Andrzejówki, wciąż w chmurach i wietrze szybciutko na Waligórę, z niej zjazd zielonym TdG na Przeł. pod Szpiczakiem, stąd w nieoznakowaną na Granicznik, a następnie szybki zjazd do Radosnej, skąd już powrót z wiatrem w plecy, z prędkością światła do domu.
Fajnie :)

Waligóra była dziś CIUT przerażająca:)

cerber27
| 20:17 środa, 23 października 2013 | linkuj U mnie też dzisiaj mocno wiało, drugie zdjęcie mistrzowskie. Pozdrower
| 16:55 środa, 23 października 2013 | linkuj Aaaa bo to się człowiek filmów naogląda....:))) Poza tym,mnie wyjazd rowerem kojarzy się raczej z księżycem. :)))
ramborower | 15:18 środa, 23 października 2013 | linkuj :) stałem na tym słupku w zeszłym roku. Ha ha ha- słońce vel księżyc(czy też wprost przeciwnie)- następnym razem poproszę o zdjęcie ducha z wyjazdu :)
Lea | 12:45 środa, 23 października 2013 | linkuj Hi hi :) A to Słońce jest, nie Księżyc :P
Wilców nie było, ale już powyżej 900 m.n.p.m. było rzeczywiście zdeczko przerażająco.
zarazek
| 12:09 środa, 23 października 2013 | linkuj Jak patrzę na te 2 pierwsze foty, to normalnie słyszę wycie wilków! ;)
| 12:09 środa, 23 października 2013 | linkuj Las na tle księżyca wygląda złowieszczo.Cała reszta tajemniczo. Fajnie :)))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa miest