Standardowe weekendowe Sowie

Sobota, 19 października 2013 | Komentarze 5

Kategoria Góry Sowie

Super, jak zwykle w Górach Sowich.
Dojazd do krzyżówki fioletowego szlaku z żółtym pieszym z Rzeczki bardzo urokliwą szeroką szutrówką, ok. 2 km (skręt z głównej drogi Walim-Rzeczka w lewo, przy "Krokusie"). Fajna alternatywa na przyszłość.
Wjazd na Kalenicę tym razem od Zimnej Polanki - zdecydowanie cięższy niż ten od Bielawskiej.
Czuć było jak w ciągu dnia nadchodzi zapowiadany ciepły front. Po południu do domu wracałam już w samym cienkim Brubecku. Dobrze to wróży dzisiejszej pogodzie:)

Nieodmiennie mi się to kojarzy ze śnieżnikową tegoroczną wycieczką:)))

A to już na wspomnianej wyżej dojazdówce:

I widoczki z Toompowej drogi, miodzio!

I sam Toompowy podjazd:

W oddali, między drzewami już przezierała wieża szczytowa.

A na szczycie...

Później tego dnia, zjeżdżając czerwonym w stronę Sowy i Orła musiałam niezły slalom zaliczać pomiędzy klockowymi wspomnieniami po pięknych konikach:P

Autostrada okrążając Kalenicę. Tym razem nią wracałam z Bielawskiej Polanki na Przełęcz Jugowską:

I nieodłączne o tej porze roku w terenie-dywany.

| 04:38 środa, 23 października 2013 | linkuj Morsiku - jeśli pogoda nie ulegnie szybko radykalnej zmianie to chyba niewiele się w kwestii moich jazd zmieni, więc dyszka najprawdopodobniej pęknie:)
| 22:49 niedziela, 20 października 2013 | linkuj Piknie, 9kkm właśnie szczeliło. ;p Rozumiem, że dyszka w tym roku będzie przekroczona? ;>
cremaster
| 08:22 niedziela, 20 października 2013 | linkuj Kunie :) Świetną mamy jesień, oby tak dalej :)
| 06:11 niedziela, 20 października 2013 | linkuj Piękna trasa.Fajnie że jeździsz.Aż miło popatrzeć na góry z bliska.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yciep