W poszukiwaniu nowych ścieżek

Środa, 7 sierpnia 2013 | Komentarze 1

Przed pracą miałam niewiele czasu, wcześnie rano również nie mogłam wyruszyć więc postanowiłam szybciutko poszukać gdzieś w pobliżu domu nowych ścieżek, którymi można by pośmigać z Kubą.
Z mapy wyglądało jakby czerwony szlak pieszy biegnący z Książańskiego Parku Krajobrazowego przez Witoszów Górny, Modliszów, Bystrzycę Grn. itd nadawał się do tego doskonale. Pojechałam sprawdzić jak to wygląda. Wystartowałam z Witoszowa Górnego. Początkowo droga wygląda bardzo przyjaźnie choć nieszczególnie interesująco:

Szybko się kończy ta gładka jak stół szutróweczka i szlak przechodzi w bardziej przyjemne dla oka i kół roweru takie klimaty:

Jedzie się nie najlepiej ze względu na spore nachylenie i śliską po nocnej ulewie nawierzchnię. Ale podoba mi się.
Szybko się radość kończy, gdy nagle szlak przechodzi w coś takiego:

Przez sporą część dalszej drogi rower trzeba prowadzić, bo droga jest zupełnie nieprzejezdna (miejscami ledwie da się przejść).
Marne 5 kilometrów, a męczarnia Konkretna.
Zdążyłam dojechać ino do Modliszowa i trzeba było zjeżdżać by wyrobić się przed pracą.
Następnym razem czeka na mnie inna część tego szlaku, oby okazała się bardziej przystępna.