Do Szwagrów, z niespodziankami

Piątek, 12 lipca 2013 | Komentarze 2

Jazda do Jelcza i tym razem obfitowała w przygody. Pierwsza, raczej przyjemna niespodzianka to rozkopana droga przed Łagiewnikami i konieczność objazdu. To nie problem. Objazd ładny, pogoda urocza, wszystko gra. Aż do Strzelina gdzie zlewa mnie potworny, choć krótki deszcz. Przeciwdeszczówkę założyłam, by wszystko w plecaku nie przemokło, ale całą resztę mam przemokniętą już do suchej nitki.
Nic tam, cisnę dalej, jakie mam wyjście? Nadal jest całkiem uroczo, za Strzelinem nawet znów wychodzi Słońce.
Niedługo przed Jelczem zaczynam dostrzegać co się święci, wielkie czarne chmury nie pozostawiają złudzeń. No ale przecież już prawie jestem u celu, jeszcze tylko kilka km, zdążę. Flak! W samym lecie, kilometr przed znakiem J-Lask. Podczas zmiany dętki (która nie trwała dłużej niż 5 minut) pożarła nie gdzieś setka komarów. Okolice leśne zdecydowanie nie służą takim czynnościom naprawczym :D
Oczywiście w Jelczu dopada mnie druga tego dnia potężna ulewa, która kończy się na kilkadziesiąt sekund przed moim dotarciem do domku szwagrów w Miłoszycach.
Czad!! :)

Rozkopana droga na drodze Sieniawka-Łagiewniki:

Rzut oka na Ślężę i Oleszną, przez którą prowadził objazd:

Z tego najpewniej zlało mnie w Strzelinie: