Rychlebské Stezky

Wtorek, 2 lipca 2013 | Komentarze 9

Kategoria Single i Ścieżki

Na ten czas przełomu czerwiec-lipiec planowaliśmy z Toompem powtórkę z zeszłorocznego Pradziada, który zakończył się nie tak jak powinien. Ale jakoś ten asfalt wielokilometrowy nie przywołuje mnie do siebie tak intensywnie jak jeszcze jakiś czas temu. W związku z tym postanowiliśmy wykorzystać fakt kilkudniowej ładnej pogody i w końcu zakosztować jazdy dla prawdziwych twardzieli, czyli Rychlebskich Ścieżek.
Dojazd do Paczkowa samochodem i wjazd w Czechy już na rowerach. Opisywania trasy nawet nie będę próbowała się podejmować, bo prawie nic a nic z tego nie pamiętam (tak to jest jeździć za kimś); poczekam na mapkę Toompa i perfidnie mu ją zakoszę.
A póki co napiszę, że było absolutnie-nie-do-opisania-GENIALNIE! Trasy zjazdowe powalają na kolana. Większość zjeżdżaliśmy zielonymi szlakami (poziom trudności - średni), choć wjechaliśmy na chwilę w czarny (poziom ciężki), który ewidentnie był nie dla mnie i mojego roweru. Na tę trasę mooooże kiedyś wrócę, gdy rzeczywiście opanuję prawie do perfekcji jazdę w ciężkim terenie i doczekam się może jakiegoś fullika; czyli za jakieś 30-40 lat :). Póki co zostaje mi zielony, który również potrafi dostarczyć sporo emocji, obtarć i siniaków :D - tutaj uprzejmie proszę Toompa o nie śmianie się z moich "ran wojennych", ja jestem dumna z tych mikrouszkodzeń ciała, których się nabawiłam :-)
Zdjęcia niestety nie oddają atrakcji tych ścieżek, a to ze względu na to, że gdy były zjazdy to się zjeżdżało i nie myślało o zatrzymywaniu na foty. Po prostu szkoda było przerywać sobie frajdę z jazdy.
Dzięki Toomp za przewodnictwo i towarzystwo. Mocny z Ciebie zawodnik i dużo się idzie od Ciebie nauczyć.

Piękny początek dnia nad stawikiem:

I wjazd w pierwszą ścieżkę...:

...która od początku prezentuje się wielce okazale:

I my na trasie ścieżek:

Ze specjalną dedykacją dla Feniksa i Ryjka - mój "uśmiech" nr 35:)

I na zakończenie piękne bocianie gniazdo gdzieś-tam i piękny Zamek Jánský Vrch w Javorniku:

Polecam te trasy KAŻDEMU, kto choć trochę jara się jazdą w terenie. Koniecznie!! :)

FENIKS
| 21:22 sobota, 13 lipca 2013 | linkuj Lea to fakt po Rychlebskich jeździ się cudownie pamiętam mój pierwszy przejazd ścieżkami zachowywałem się trochę jak wariat a trochę jak dziecko piszcząc z radości ;)) Super fotki.
Katana1978
| 22:19 niedziela, 7 lipca 2013 | linkuj Ale fajna trasa :)
Ra1984
| 18:04 niedziela, 7 lipca 2013 | linkuj Też chcę wolne w tygodniu :), też chce Rychleby :)
| 18:35 piątek, 5 lipca 2013 | linkuj Niedługo będą Cię nazywać kilerką skał, kamieni i korzeni, bo Twoje opony wgryzają się w glebę siejąc za Tobą spustoszenie. Nie mogę doczekać się jutrzejszego dnia, kiedy to znów zobaczę Cie w akcji :)))
| 21:13 czwartek, 4 lipca 2013 | linkuj Uśmiech opatrzony numerem to z pewnością przypadek spowodowany nadmiarem wrażeń. :)))
Rany się zagoją a wrażenia zostaną. Fajowa trasa!
cerber27
| 20:24 czwartek, 4 lipca 2013 | linkuj Byłem tam dwa lata temu, na czarnej pamiętam hardcore straszny, praktycznie całość do zjechania raczej na rowerze downhilowym, no możne jakiś free-ride ze skokiem 160 dałby radę. Fulik ze skokiem 100 przód, tył to zdecydowanie za mało. mój wpis z 2011 roku http://cerber27.bikestats.pl/560350,Rychlebske-stezky-Gory-Bialskie.html
Pozdrawiam
Gozdzik
| 13:30 czwartek, 4 lipca 2013 | linkuj Aleeeee superowo ... choć patrząc na to zdjęcie z mostkiem takim wąskim to ja znając siebie na 100% bym myślał o tym że tam spadnę i pewnie bym spadł ......

Piękne.......
Ancorek
| 11:17 czwartek, 4 lipca 2013 | linkuj AAAA, sparaliżował mnie strach od samego zdjęć oglądania.
Dzielna kobieta z Ciebie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zezca