Sokola + Jugowska

Czwartek, 25 kwietnia 2013 | Komentarze 4

Wciąż się bujam w okolicach Sowich. Wciąż jednak asfaltami...
Jak niebawem nie wjadę na Wielką Sowę to mnie chyba skręci.
Ale dziś jeszcze na Przełęczy Jugowskiej widziałam śnieg i płaty lodu gdzieniegdzie więc wstrzymuję się. Toompowa niedawna przygoda z obtłuczonym dupskiem skutecznie zniechęca mnie przed zbyt wczesnym podejmowaniem prób wjazdu na szczyt :)

Ale za to wiosna nareszcie rozkwitła na całego:

Na Przełęczy Jugowskiej postawili nową chatkę. Znacznie mniej urodziwa jest od poprzedniej, ale i z pewnością mniej łatwopalna:

Przypominam jak skończyła poprzednia:

Lea | 03:24 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj No zobaczymy, zobaczymy. Korci, ale masz rację Toomp - nic na siłę.
Dzięki Lutra.
| 21:23 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj Hm! w dzień też jest tam ładnie.Ciekaw jestem tej panoramy którą widziałem nocą. Ładnie ciśniesz!
| 17:50 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj No cóż, miłość do gór bywa bolesna... ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa uwala