I nareszcie bieżący wyjazd :)

Niedziela, 10 lutego 2013 | Komentarze 5

Wyjeżdżając wczoraj z domu byłam przekonana, że pojadę prosto do Mamki. Z nieba śnieg, na drogach śnieżne błocko, później zalodzone pobocza. Szaro buro i ponuro.
Mimo tego jechało mi się całkiem dobrze i jakimś cudem rower zaniósł mnie tam gdzie zawsze :P

Większa grupa świecących wędkarzy działa na zamarzniętym Jeziorze:

I wsio.
Teraz czas ogarnąć się przed pracą.
Mam nadzieję, że niebawem pogoda się poprawi, bo smutno za oknem.
Miłego dnia!

FENIKS
| 20:04 piątek, 15 lutego 2013 | linkuj Ja wiedziałem no wiedziałem że Lea cichutko cichutko a licznik leci i proszę jak się pojawić to z klasą ;)). Pozdrawiam.
| 12:37 wtorek, 12 lutego 2013 | linkuj Bardzo Wam dziękuję! Również się cieszę, że jestem z Wami :) Teraz tylko czekam na to by do Was pozaglądać. Może wieczorem ... ?

Ryjku - w czarnej dup.e to my będziemy jak się w tym roku wybierzemy w jakieś dzikie terenowe ostępy. A teraz - można się radować zimą i zimowymi jazdami :)
Ancorek
| 11:59 wtorek, 12 lutego 2013 | linkuj Wraca Lea, i to wraca w Wielkim Stylu.
Bentornata! - też się cieszę z Twojego powrotu!
| 06:43 wtorek, 12 lutego 2013 | linkuj Je też się cieszę, że jesteś z powrotem. Mówił mi Feniks: czekaj aż LEA uzupełni wpisy, do zobaczysz, że z kilometrami jesteśmy w czarnej d.. , no i jesteśmy daleko z tyłu :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa konag