Przełęcz Sokola, przez Kolce i Sierpnicę

Czwartek, 18 października 2012 | Komentarze 4

Wściekła jestem bo mi czasu nie starcza. Tak na regularne dodawanie wpisów jak i na ogarnięcie Waszych poczynań :/ Zdążę ino rzucić okiem i tyle. Ale jako, że od przyszłego tygodnia pogoda ma się powoli psuć to może uda mi się jakiś dzień wolny, odpoczynkowy poświęcić na poczytanie Waszych wpisów, sporządzenie moich zaległych mapek itd... Zobaczymy.

Tymczasem czwartkowa Sokola przed pracą. Fantastyczna pogoda. Świetnie się jechało.

Widoczek z okna przy kawce i śniadaniu:

Poranne mgły ukrywały się w zacienionych dołach i norach :)

Lea | 06:15 wtorek, 23 października 2012 | linkuj :) Rzeczywiście pająki w tym roku dają czadu. Pięknie to wygląda, na żywo oczywiście o niebo lepiej, ale i zdjęcia całkiem fajnie oddają ten klimacik.

A poranne wycieczki? - uwielbiam. Bardzo sobie cenie pracę popołudniowo-wieczorną choć przyznać muszę, że w okresie zimowym ostatnie ok. 4 godziny po zmroku bywają katorgą. Choć rzadko się to zdarza i tylko gdy dzień jakiś gorszy (patrząc za okno coś czuję, że dziś jest takowy:))
Ancorek
| 20:24 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Kto rano wstaje...robi piękne foty!
Ra1984
| 18:32 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Masz zacięcie z tymi rannymi wyjazdami, podziwiam i troszkę zazdroszczę :)
oelka
| 20:59 niedziela, 21 października 2012 | linkuj Przedostatnie zdjęcie z pajęczynami jest świetne. Ten rok dla pająków zdecydowanie udany :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa acysu