Radunia z rana również smakuje pysznie...

Czwartek, 27 września 2012 | Komentarze 1

Kategoria Masyw Ślęży

Gdy wyjeżdżałam z domu pogoda jeszcze była przednia - świeciło pięknie Słońce, wiatr wiał w plecy. Uroczo. Kilka kilometrów przed dojechaniem do Przełęczy Tąpadła niebo zasnuły chmury, wiatr przybrał na sile i tak już było do końca.. Trochę kropiło, mordewind dawał się ostro we znaki, temperatura spadła o kilka stopni. Jednak i tak było GIT!
Tym razem podczas wjazdu na Radunię udało mi się nie przegapić zjazdu z niebieskiego szlaku w nieoznakowaną szeroką drogę, która okrąża szczyt i w bardzo przyjemny sposób łączy się z powrotem z niebieskim niedaleko przed szczytem. Zjazd tą samą drogą na Przełęcz i stąd wjazd w zielony szlak pieszy biegnący początkowo z niebieskim po zboczu Masywu Ślęży, a później schodzący pod wieś Biała. Jechało się cudnie!! Dzięki wiatrowi trening o wiele intensywniejszy niż wczorajszy.

Wzgórza Kiełczyńskie:

I widoczek na zachmurzoną Równinę Świdnicką:

Mapka bardzo mniej, więcej zwłaszcza jeśli idzie o część zielonego szlaku z Przełęczy do Białej:)

| 20:44 czwartek, 27 września 2012 | linkuj Pieknie Lea. Wiry w centrum obrazu (ostatnie zdjęcie). Wtulona w kotlinę wioseczka.Nie docierają tu gwałtowne wichury,fale telefonii komórkowej ani wiadomości ze świata polityki ...(Przynajmniej do mnie) ;))). Lubię za to wieści z "Bikelandii" w Twoim wydaniu.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jlrek