Radunia niebieskim pieszym...

Piątek, 20 lipca 2012 | Komentarze 2

Kategoria Masyw Ślęży

Po dwóch dniach płaskich lasów zachciało mi się zakosztować ciut naszego górskiego terenu. Pomyślałam o polecanych przez Toompa Wzgórzach Oleszeńskich.
Na początek postanowiłam się wpakować na Radunię i z niej szukać dalszej drogi. Jednak zamiast pojechać tak jak kiedyś z Toompem naokoło nieoszlakowaną, lekką i przyjemną drogą ja pojechałam pieszym niebieskim, który z początku był miły dla nóg, później o nachyleniu zwalającym mnie kilka razy z roweru, ale jeszcze do zniesienia, a na końcu absolutnie nie do podjechania. Jak już zaczęłam podprowadzać/wnosić rower na górę to nie było odwrotu (nie wyobrażam sobie zejść tą trasą w dół). Umęczyłam się przeokrutnie. Po dotarciu na szczyt Raduni stwierdziłam, że teraz czeka mnie już tylko powrót do domu - nie jadę nigdzie dalej :) Zjechałam (błądząc jeszcze po drodze 2 razy:) fajną trasą z cudnymi widokami.
No i mam naukę na przyszłość, teraz już na pewno będę wiedzieć jak jechać.

Część niebieskiego pieszego na Radunię, nachylenie jeszcze do zniesienia © lea