Śląska Fudżijama i nowy rekord dystansu

Poniedziałek, 23 lipca 2012 | Komentarze 6

Widok na Karkonosze za Świebodzicami:

Panoramka cyknięta podczas szamania:)

Karkonosze ze zjazdu do Jeleniej Góry:

Ostrzyca Proboszczowicka (Śląska Fudżijama) - wulkan wygasły ok. 3 mln. lat temu:

| 17:29 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj Wymarzony dystans, dajesz czadu, przyłączam się do gratulacji koleżanki i kolegów:)))
Ancorek
| 10:23 środa, 25 lipca 2012 | linkuj O Tatulu ! ;-)
Wielkie brawa.
FENIKS
| 15:56 wtorek, 24 lipca 2012 | linkuj Te dwa zdjęcia mówią wszystko, gratuluję tej jak że pięknej 200 setki w pięknych krajobrazach a i z całkiem niezłą średnią. To się działo ;).
| 03:37 wtorek, 24 lipca 2012 | linkuj Gratuluję przebicia dystansu 200km.Szkoda że ominęłaś Jezioro Pilchowickie z jego drugą, co do wielkości w Polsce zaporą.No no...naprawdę ładną "rundkę" zrobiłaś.Lea staraj się, ktoś musi zastąpić Włoszczowską w Londynie, bo dziewczyna już w tym roku nie wystartuje.Swoją drogą popatrz, nawet takiej doświadczonej zawodniczce przytrafił się szkolny błąd...Może czegoś nas to powinno nauczyć?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mpoto