Nad Jeziorko Daisy

Środa, 23 maja 2012 | Komentarze 8

Jak prawdziwe okazują się być polskie przysłowia/powiedzenia. Najcieniej pod latarnią?! A jakże. Ja się wypuszczam w jakieś dalekie trasy w poszukiwaniu coraz to nowych pięknych miejsc, a tu pod nosem takie cudo i co? I nie poznane dotąd. Ale dziś nadrobiłam zaległości. JEZIORKO DAISY zostało dziś przeze mnie odkryte i od razu pokochane.
Po prostu cudowne miejsce!

Trasa zielonym szlakiem pieszym/żółtym rowerowym z Modliszowa do Pogorzały © lea

A na szlaku zaatakowała mnie ze wszystkich stron zieleń. © lea

Po przejechaniu pięknego terenu w lesie dotarłam ostatecznie do Rezerwatu Jeziorko Daisy © lea

Przy samym jeziorku - ruiny wapienników © lea

Ruiny wapienników (Rezerwat Jeziorko Daisy) © lea

Zielone Jeziorko Daisy wraz z wapienną basztą wybudowaną z polecenia księżnej Daisy von Pless, ostatniej właścicielki Książa. © lea

Jeziorko Daisy © lea

Baszta na terenie Rezerwatu. © lea

| 11:51 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj Dziękuję Wam bardzo.

Piotrku - nie odczułam żadnego niepokoju wędrując wokół jeziorka. Korciło za to bardzo by wskoczyć do niego i chwilę popływać. Ale w Rezerwacie Przyrody nie pozwoliłabym sobie na coś takiego.

ryjku - czas nie zawsze się znajduje :/ Teraz trochę jestem zawalona robotą i czasu na dodanie nowych wpisów nie mam. Ale mam nadzieję, że na dniach uda mi się to nadrobić..

FENIKS - bardzo to miłe co piszesz :-)
FENIKS
| 21:26 czwartek, 24 maja 2012 | linkuj Normalnie wpadam do Ciebie czytać codzienne podboje i z wielką radością oglądać co wyjazd to nowe świetne fotki. Na prawdę super.
Pozdrawiam.
| 19:47 środa, 23 maja 2012 | linkuj Byłem w tym uroczym miejscu pieszo w zeszłym roku przy okazji zwiedzania bunkrów radzieckiego centrum dowodzenia w Witoszowie.
Jak Ty to robisz, nie dość że codziennie jeździsz w piękne miejsca, to masz czas na dodawanie wpisów ze zdjęciami na bloga, a nawet komentowania moich wycieczek. Jesteś naprawdę dobrze zorganizowana :)
| 18:53 środa, 23 maja 2012 | linkuj Masz dar do takich odkryć.Piękne miejsce.
| 18:31 środa, 23 maja 2012 | linkuj A więc i tutaj byłaś.Jeziorko Daisy jest niezwykle urokliwe ale i upiorna jest jego historia.Jeziorko jest rządne ofiar.Nierozważnie jest plątać się tam w samotności, nawet w biały dzień...
matisliswider
| 17:13 środa, 23 maja 2012 | linkuj Świetnie :)
siwy-zgr
| 12:56 środa, 23 maja 2012 | linkuj Piękne tereny!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cesam