Kozie Siodło zielonym szlakiem z Jugowa

Piątek, 27 kwietnia 2012 | Komentarze 9

Kategoria Góry Sowie

Przełęcz Kozie Siodło ze Świdnicy, przez Przełęcz Sokolą, bez zatrzymywania się - zdobyta :D
Muszę popracować nad swoim nastawianiem. Myślałam, że wyzionę ducha na tym podjeździe i przyznaję - początek mnie deczko wymęczył, ale było znacznie przyjemniej niż się spodziewałam. Niedługo tam wrócę i cyknę fotkę temu podjazdowi - rzeczywiście robi wrażenie; dziś nie chciałam stawać, a wracałam inną drogą. Widoki z trasy - cud miód malina!!

Czerwonopaszcza Lea podczas szamania na Przełęczy Kozie Siodło © lea

Przełęcz Kozie Siodło w Górach Sowich © lea

Urzekło mnie zestawienie kaczuchy z plastikową butelką :P © lea

I tu dotarłam zjeżdżając z Koziego Siodła: droga z Przełęczy Jugowskiej do Kamionek. © lea

Ancorek
| 20:35 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Kolejna malownicza trasa i kolejny "cyckowaty" wykres w Twoim stylu. Pięknie!
| 18:33 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Kazałem, kazałem :)) ale nie koniecznie wrzucać, tylko cyknąć sobie takie pamiątkowe fotki w miejscach, które są tego warte.Skoro jednak wrzucasz, to oczywiście bardzo nas to cieszy, ponieważ bardzo uatrakcyjnia przeglądanie Twoich wpisów :)).Wytrwale trenujesz, jeździsz po najtrudniejszych naszych podjazdach, jeździsz szybciej ode mnie i zrobiłaś trasę, jakiej ja jeszcze w tym roku nie zrobiłem...To są fakty.Cóż więc mogę więcej dodać?
| 18:30 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Dziękuję :)
Zaczynam zupełnie na serio zakochiwać się w podjazdach.
Pozdrawiam.
jeremiks
| 17:11 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Nogę na pewno masz mocną, więc chodzi tylko i wyłącznie o nastawienie... Podjazdy trzeba kochać, wtedy sprawiają ogromną satysfakcję i w ogóle nie męczą :))) Fajnie, że nie zwalniasz :)) Pozdrówka :))
Ps. Fotki jak zwykle super!!!
Jezio
| 14:58 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Kolejna świetna wycieczka.Gratulacje
| 11:47 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Ja się w 100% zgadzam, że to czego mi brak to wytrzymałość. Ale plan jest by nad tym teraz ostro pracować :)
Miłego bratania :D
| 10:59 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Piotr "kazał" to wrzucam sweet focie.
Niedługo mi się pewnie znudzi sztuczne pozowanie do zdjęć :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa alasi