| 05:20 wtorek, 10 kwietnia 2012 | linkuj Bardzo Wam dziękuję za życzenia!
Mam nadzieję, że Wasze święta również upłynęły w miłej atmosferze.
Pozdrawiam poświątecznie
| 09:25 sobota, 7 kwietnia 2012 | linkuj Zdrowych i wesołych Świąt :)
| 09:18 sobota, 7 kwietnia 2012 | linkuj Wszystkiego pięknego Lea.Życzę Ci nowych wyzwań,zapachów,barw i życia z ciągłym uczuciem wiatru na twarzy.
| 06:03 piątek, 6 kwietnia 2012 | linkuj Lea, jak to mówią:"nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło".Będziesz miała okazję, żeby jeszcze raz tamtędy pojechać i Zamek Świny zobaczyć.Może w drodze w Rudawy Janowickie, może w drodze nad Jezioro Pilchowickie, bo jestem pewien, że nie pominiesz w tym roku tak atrakcyjnych miejsc a Zamek Świny uatrakcyjni Ci trasę :).Pozdrawiam
| 16:51 czwartek, 5 kwietnia 2012 | linkuj Pioter - chciałam zajechać do zamku w Świnach, ale jakoś nie trafiłam a wracać się nie chciałam, bo musiałam cisnąć przed siebie by wrócić na czas do pracy (ostatecznie i tak się okazało, że dziś nie pracuję :)) Następnym razem jednak na pewno do niego zajadę oraz spróbuję znaleźć ciekawsze ujęcia zamku w Bolkowie.
Mam nadzieję, że wrócisz szybko do zdrowia. Z tym gonieniem Cię w okresie świątecznym to ciężko może być, zwłaszcza, że znów śniegi zapowiadają :P Ale będę się starać :)

DaDasik - prawie wszystkie z tych miejsc już kiedyś mijałam i nie zwracałam na nie uwagi. Rower jednak pozwala dostrzec rzeczy wcześniej ignorowane.
DaDasik
| 16:30 czwartek, 5 kwietnia 2012 | linkuj Świetne miejsca... Coś pięknego :)
| 16:00 czwartek, 5 kwietnia 2012 | linkuj Zamki, wiatraki, pałace i dystans, którego przy tej pogodzie nie spodziewał bym się.Dotarłaś nawet do zamku w Bolkowie.Byłaś bardzo blisko zamku w Świnach.Na wjeździe do Bolkowa , przed drogą z kostki skręcasz w prawo i na następnej krzyżówce znowu w prawo, podjazd około kilometra ale zamek prawie od razu widać na wzgórzu po prawej stronie.Nie da się nie trafić.Może następnym razem tam podjedziesz.Naprawdę jestem pod wrażeniem tej Twojej wycieczki tym bardziej, że to kolejny dzień z konkretnym dystansem.Dzisiaj wygrałaś bo ja nigdzie nie jadę.Mam jakieś ciężkie zatrucie bakteryjne i pewnie będzie kilka dni przerwy w jazdach.Teraz masz szansę objąć prowadzenie :).I nie miej skrupułów, ja też wykorzystałem czas Twojej choroby, aby Cię wyprzedzić ;)Zdjęcia w przymglonej scenerii mają swój klimacik, pasujący do tych ruin :)Pozdrawiam.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kogod