15.03.2012

Czwartek, 15 marca 2012 | Komentarze 9

PRZECUDNA, wymagająca, dająca mnóstwo satysfakcji wycieczka.

(zdjęcia najpewniej wieczorem)

Wiosna na całego, nawet w Walimiu © lea

Widok z podjazdu Walim- Sierpnica © lea

Strefa MTB Głuszyca. Trasa Walim-Sierpnica © lea

Bardzo chętnie zrealizowałabym sobie w tym roku trasę Tour de Głuszyca:

Zjazd do Sierpnicy miejscami zaśnieżony i zalodzony, ale prawie w 100% przejezdny. © lea

artja62
| 18:57 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj Super tereny na rower MTB. Głuszyca, Walim, Zagórze Śląskie. Dużo imprez. Zapraszamy
| 20:22 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj A teraz to już i kwiatki i pąki zielone na drzewach. Aż się ryjek sam uśmiecha na ich widok :-)
Ra1984
| 19:20 sobota, 17 marca 2012 | linkuj Noo ładne kwiatki :P
| 12:13 piątek, 16 marca 2012 | linkuj O! Teraz to już zupełnie jestem przekonana. Bo przed dniem wczorajszym nawet nie zdawałam sobie sprawy z istnienia w okolicy takich świetnych tras. A tu mnie spotkała taka niespodzianka. A tym bardziej skoro ją tak polecasz, Toomp.
Choć te 2,5 km przewyższeń to trochę mnie przeraża :P

Pioter - myślę, że jutro przerwa a w niedzielę wypuszczę się w trasę z Wrocka :)
| 17:50 czwartek, 15 marca 2012 | linkuj Najlepiej dobrze się zabaw a pojedziesz kiedy indziej :).
| 12:19 czwartek, 15 marca 2012 | linkuj Hej hej! No coś mi się nie chce załadować profil wzniesień, a sama ciekawa jestem co to się dziś działo ;-) Podjazd Walim-Sierpnica trochę mnie rozbroił :P Ale dałam radę i na samej górze spuchłam z dumy.
Co do dłuższej trasy - "niestety" na sobotni wieczór szykuje mi się impreza we Wrocławiu, na którą się bardzo cieszę, ale termin wielce nietrafiony. Tak sobie myślę właśnie jak to pogodzić z jakimś konkretnym niedzielnym wyjazdem. Byle by nie przegiąć z alkoholem, a na pewno coś się uda wykombinować :P
| 12:13 czwartek, 15 marca 2012 | linkuj Zrobiłaś solidny kawałek treningu górskiego.Czyżbyśmy mieli spodziewać się w najbliższy weekend jakiejś dużej trasy?Pogoda ma być super.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jiree