| 21:55 czwartek, 15 marca 2012 | linkuj Ankorku - zdecydowanie lubię się zgubić w trasie, ale pod warunkiem, że mam luz czasowy, a nie, ja w tym wypadku, muszę się martwić czy zdążę wrócić do domu na czas by przygotować się do pracy :-)

Toomp - myślę, że już niebawem będzie można się pakować w teren. Póki co jednak za mokro dla mnie w lesie.

Lutra - dzięki wielkie. Czekam na Twój powrót!
| 18:32 środa, 14 marca 2012 | linkuj Cześć Twardzielu.Fajnie Cię nosi po okolicy.;)))) To spóźniony uśmiech z okazji Dnia Kobiet.
Wszystkiego pięknego Lea!
Ancorek
| 19:30 wtorek, 13 marca 2012 | linkuj Nieźle "pokręcona" trasa, czasem fajnie jest się zgubić, bo można odkryć coś nowego i ciekawego.
Pozdrawiam i czekam na fotki, też lubię historię zaklętą w architekturze, a Dolny Śląsk jest mi bliski (mieszkaliśmy we Wrocku).
| 17:18 wtorek, 13 marca 2012 | linkuj Widzę, że skosztowałaś drogi z Walimia w kierunku Włodarza.Mam nadzieję, że Ci się spodobała.Spróbuj jej jednak z drugiej strony.Jest o wiele trudniej.Poznałaś część drogi z Głuszycy do Łomnicy i bardzo dobrze, bo to będzie trasa przez Łomnicę do schroniska Andrzejówka, szutrem przez las, podjazd ponad 20%.Spodoba Ci się.W Łomnicy na rozdrożu jest kilka opcji i wszystkie szalenie atrakcyjne ale jeszcze nie teraz.Niech śniegi całkiem stopnieją w lasach i błoto niech obeschnie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ajaje