24.02.2012

Piątek, 24 lutego 2012 | Komentarze 4

Niesamowicie wietrzna wycieczka przed pracą.
Zmęczyłam się potwornie.
Choć przyznać muszę, że próby podejścia do kwestii wiatru na Piotera sposób (co mnie nie zabije to mnie wzmocni i poprawi kondycję) poskutkowały dużo mniejszym wnerwem niż zwykle :)
Z ciekawości sprawdzałam jak się miała moja średnia na trasie. Początkowe ok. 25 km to wiatr w plecy - średnia 26 km/h, później jakieś 3 km z okrutnym wiatrem spychającym do rowu (tego nie lubię najbardziej, dużo gorsza jazda niż z wiatrem w paszczycho), następnie chwila lasu i ulga nie do opisania, ostatnie 15 km to powrót pod wiatr, po płaskim nie mogłam docisnąć do 13 km/h...
Ale przynajmniej mnie nie zlał deszcz więc jest GIT!

Widok na Ślężę z wjazdu do Sulistrowic © lea

Widok na Radunię © lea

| 03:54 sobota, 25 lutego 2012 | linkuj Chyba masz fart bo obudziłem się dzisiaj z potwornym bólem gardła i jeśli mi w pracy nie przejdzie to będzie przymusowa przerwa w jeżdżeniu.
| 19:31 piątek, 24 lutego 2012 | linkuj Pioter - czuję Twój oddech na plecach i mimo, że się nie ścigamy to prześcignąć mam nadzieję, że się jutro nie dam :P
Lutra - raczej "typek" :-) Wyczyn to by nie był prawie żaden gdyby nie ten wiatr, a tak to przyznaję, że jestem po dzisiejszej trasie z siebie dość dumna, bo lekko nie było...
| 18:37 piątek, 24 lutego 2012 | linkuj Cześć Twardzielu.Znowu poszalałaś. :)))Elegancki wyczyn z dystansem , wykresik też robi wrażenie.O zdjęciach nie wspominam.Zawsze coś ciekawego wyłowisz.
Waleczny z Ciebie "typ". Hej hej!
| 17:24 piątek, 24 lutego 2012 | linkuj No to oboje sobie dziś powalczyliśmy z tym wiatrem i daliśmy radę i dzięki temu jesteśmy ociupinkę mocniejsi :). No i wiesz, ja Ciebie nie gonię ale gdybyś dzisiaj nie zrobiła tej trasyyy... ;). No dobrze, tym razem odskoczyłaś ale jutro też jest dzień i jestem tuż za Tobą ;) <lol>

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asudo