Melafirowe ćwiczenia propriocepcji

Wtorek, 8 grudnia 2015 | Komentarze 2

No to mnie poniosło.
Czuję teraz nogi. I dobrze. Bo ileż można się bujać po szutrach w tempie emeryckim...? :)
A tak serio - fajna trasa, spokojna z jednym dzikim momentem (OS4 mieroszowskich zawodów enduro).
Dobrze jest móc!

Widok z czarnego szlaku pieszego. Ruprechticki Szpiczak w oddali.

Na szczycie.

Z pięknymi widoczkami.

Niepozorny szczyt Włostowej.

A jak później wspaniale smakowały zajęcia z dzieciakami w szkole! Energii mam pod dostatkiem na jakiś czas :-)

Lea | 08:36 czwartek, 10 grudnia 2015 | linkuj Dobrze Ci się Jacku kojarzy. Bo chodzi dokładnie o te same melafiry, które potrafią w Górach Suchych na zjazdach mocno dać popalić :)

Pięknie było tego dnia. Choć brakowało mi odrobinkę Słońca. Ale nie ma na co narzekać. Grudzień rozpieszcza pogodowo.
Ahoj!
| 22:35 wtorek, 8 grudnia 2015 | linkuj Melafirowe - skojarzyło mi sie z kopalnią melafiru w drodze na Andrzejówkę. Propriocepcji nie chcę zapamiętać. ;) Piękna trasa. Wyborne pejzaże.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa torzy