Nękana przez Wałbrzych

Wtorek, 29 września 2015 | Komentarze 7

Nie miałam się ocierać o to miasto. Miałam je w każdym momencie trasy mieć obok, ale w bezpiecznej odległości.
Ale remont drogi gdzieś na trasie Nowe Bogaczowice - Jaczków zweryfikował moje plany na dzisiejszy dzień. W Starych Bogacz. obrałam kierunek na Strugę i przez jakiś czas jechałam zupełnie dla mnie nieznanymi drogami, ciut za blisko Wałbrzycha. To miasto (i jego okolice: Szczawno-Zdrój, Boguszów-Gorce) napawają mnie lękiem. Nie wiem dlaczego, ale wystarczy sama świadomość, że dojeżdżam w pobliże Wałbrzycha bym się zaraz zaczęła gubić... Lęk przed zabłądzeniem mnie nie opuszczał przez cały okres Stare Bogacz. - Unisław Śląski :-)

Poza tym pogoda marna. Pierwszy raz dziś wyjazd z kominiarką. Przez długi czas mgły i szarość przygnębiająca. Wiatr niby nieszczególnie mocny, ale jakiś wkurzający. A tak po prawdzie to po prostu ja miałam bardzo słabą dziś formę i usilnie szukam usprawiedliwień :-P

Na WIELKI plus - zaktualizowana playlista w uszach działała cuda. Super-przystojny drwal (z piłą łańcuchową to też drwal?) uciekający mi z wielkim uśmiechem spod kół uprzyjemnił mi ostatnie kilkanaście kilometrów powrotu do domu :-D No i Słońce, które nieśmiało zaczęło wyłazić zza chmur na końcówce trasy...

Na SPORY minus - na trasie przez jakiś czas doskwierało mi operowane kolano. Przesadziłam z podjazdami na stojąco. Później się uspokoiłam, mocno zwolniłam, zmiękczyłam przełożenia i przeszło. Jest nauka.

Dziękuję. Pozdrawiam. Do pracy MARSZ!!

..... Coś BS protestuje i nie chce mi wrzucić zdjęć. Nic tam. Trudno. .....

| 20:59 poniedziałek, 5 października 2015 | linkuj Nie ustawaj w wysiłkach wrzucania tu zdjęć! ;)
Toomp | 21:27 środa, 30 września 2015 | linkuj He,he złoty pociąg to już robi się przereklamowane ;D. Właśnie dałaś mi pomysł na nową, a właściwie starą trasę, którą już dawno nie jeździłem, a mianowicie Trójgarb i Chełmiec. Jest tam super singielek :) krótki, ale dostarczający wiele emocji :).
| 07:00 środa, 30 września 2015 | linkuj Marku - u mnie potrzeba muzyki na rowerze przychodzi falami. Póki co wciąż źle mi się jedzie bez niej, ale z pewnością zbliża się niechybnie czas kiedy z niej na jakiś czas zupełnie zrezygnuję.

Daniel - o nie! Za dużo szczęścia mam w życiu. Odnalezienie złotego pociągu przelałoby czarę :P
daniel3ttt
| 21:27 wtorek, 29 września 2015 | linkuj A ja myślałem że za tym zakopanym pociągiem pojechałaś do Wałbrzycha :)
| 17:27 wtorek, 29 września 2015 | linkuj Dzięki Gościu. Szkoda, że takiej informacji nie umieszczono przy znakach o wyłączeniu odcinka drogi z ruchu. Zapytałam miejscową panią czy przejadę ten "remont". Odpowiedziała, że nie. Czyli chyba nie była jednak miejscowa :-)
Gość | 17:11 wtorek, 29 września 2015 | linkuj Ten "remont drogi" między Nowymi Bogaczowicami a Jaczkowem to przebudowa mostu w Gostkowie.Problem wyłącznie dla samochodów.Jest drewniany mostek z boku dla pieszych.Przeprowadzasz przez ten mostek rower i dalej jedziesz bez problemu.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zipra