Słuchawki z uszu, kaski z głów

Czwartek, 27 sierpnia 2015 | Komentarze 7

Dziś poszłam za radą Lutry.
Nie umiałam zupełnie zrezygnować z potrzeby dociskania.
Ale jednak przede wszystkim starałam się cieszyć.
CIESZYĆ wszystkim co mnie otacza.

Wspaniałym popołudniowym Słońcem...
Ciepłym, wciąż tak cudownie letnim wiatrem...
Lichymi mięśniami, które z jazdy na jazdę są coraz mniej liche...
Kolanem, które nie boli...
I przede wszystkim - górami, otaczającymi mnie ze wszech stron!
Bo wokół jest tak pięknie.

I dzięki temu coraz milej myślę o czekającym mnie lada dzień początku roku i nowej szkole, w której będę uczyć.
I nowych uczniach, szalenie wymagających uczniach, wśród których od sierpnia mamy Mistrza Europy w kategorii junior w kolarstwie szosowym (Alan Banaszek).
Oj, jak ciepło o tym myślę :-)

A tak aktualnie wygląda moje kolano:

Katana1978
| 09:29 poniedziałek, 31 sierpnia 2015 | linkuj I tak ładniejsze masz od mojego :)
| 19:16 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj Makijaż na trasę? Ja niet! Dziś bym spływała tym makijażem po całym dekolcie, bo lania wodą na głowę i twarz było co niemiara :)

Wielbię pogodę czysto egoistycznie, żałując jednakowoż skutków suszy.
| 00:08 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj Dopóki blizny nie zejdą, dopóty proponuję fioletowy makijaż. :)

PS. pogodę przeklinam codziennie od miesiąca. ;p
Lea | 09:34 piątek, 28 sierpnia 2015 | linkuj Wybacz, ale to pierwsze skojarzenie i nie mogę się powstrzymać - jak piesek :-P
| 06:33 piątek, 28 sierpnia 2015 | linkuj Mam nadzieję, że dadzą mi okazję spróbować dotrzymać im tempa podczas treningów.
Ale zanim w ogóle pomyślę o tym by pytać trenerów o możliwość dołączenia do nich na spokojniejszych rozjazdach - doprowadzę się do ładu po kontuzji :-)

Dziękuję :-) Myślę, że jak koloryt blizny zrówna się w końcu z kolorytem skóry to ciężko będzie znaleźć miejsce "rzezi" :p
| 20:57 czwartek, 27 sierpnia 2015 | linkuj Uczniów zawsze masz w szachu. Nawet jeśli nie dotrzymasz im tempa jazdy, Ty tu rozdajesz karty ;))) Ładna noga po tuningu.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciesc