Bo jazda na rowerze jest jak jazda na rowerze

Środa, 19 sierpnia 2015 | Komentarze 14

Niektórych rzeczy się nie zapomina :-)
A dla mnie - osoby kochającej aktywność rowerową ponad każdą inną na świecie, taka forma rehabilitacji jest tą wymarzoną!
Bo okazuje się, że podczas jazdy kolano po prostu nie boli.
Nawet jak się może ciut za mocno żyłowałam na podjazdach.
Nie boli :-D

Dziś asfalt. Powoli będę dawkować dystans.
Bo nie mogę zapominać, że jak się gdzieś dojedzie to trzeba jeszcze wrócić.
Więc zdecydowanie nie zamierzam jechać do czasu aż przestanie być to komfortowe tylko z dnia na dzień wydłużać trasę, dokładać kolejne podjazdy przewyższenia...

Kuba chętny by ze mną uczestniczyć w tych treningach, bo i jemu bardzo się przyda praca nad formą.
A dziś na powrocie z tamy, pod wiatr, ze zmianami, ten trening był więcej niż efektywny :-)
Aż żałuję, że nie licznika brak.
Muszę sobie jednak zainstalować na telefonie jakiś bzdet, który mi będzie mierzył podstawowe kinematyczne parametry ruchu.

Co by się Radziu nie "czepiał" - bezalkoholowe :-P

Dziękuję za uwagę :-)

mandraghora
| 09:05 wtorek, 1 września 2015 | linkuj Fajnie że już śmigasz. Powodzenia! :)
starszapani
| 12:33 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj A no chyba, że tak :)
| 12:06 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj Może i nie tą, ale chyba nie o to tutaj chodziło - Oni tworzą zespół zgranych Krecików: jedno pozdrawia fanów z lewej, a drugie z prawej i wszyscy są zadowoleni. ;p
starszapani
| 08:43 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj W takim razie czekamy z niecierpliwością ;)
| 08:32 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj No właśnie wiem :-p
Następnym razem obiecuję się poprawić!!!
| 08:30 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj Podnosisz nie tę rękę :P
| 08:19 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj To jest tu - http://lea.bikestats.pl/1369213,Trzy-miesiace-po-zerwaniu-ACLa-tydzien-VII.html . Na trzeciej fotce :-P
starszapani
| 08:09 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj Trzeba było jeszcze łapkę wyciągnąć w górę jak ten Krecik ;)
Lea | 06:00 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj Bo ja to trochę jestem jak ten Krtek :-D
AHOJ!
| 23:30 sobota, 29 sierpnia 2015 | linkuj Robisz miny podobne do tego Krecika. ;D
merlin083
| 14:40 sobota, 22 sierpnia 2015 | linkuj Piwo i rower..czyli po staremu:)

Super:)
starszapani
| 18:24 środa, 19 sierpnia 2015 | linkuj No i znowu na rowerze ! Przepięknie :)
R | 16:15 środa, 19 sierpnia 2015 | linkuj Taka zmeczona po bezalkoholowym? Dziwne :D
| 14:23 środa, 19 sierpnia 2015 | linkuj Proszę bardzo! ( za uwagę). Bezalkoholowe? Musiała się zdarzyć pomyłka. ;) Próbujesz oczarować nas uśmiechem.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kuibe