Reign-test

Piątek, 15 maja 2015 | Komentarze 2

Przez chwilę Reign stał oparty o ścianę. W tym czasie zauważyłam dwie najważniejsze rzeczy, które doszły do dwóch przyuważonych na ostatniej wycieczce.
1) powietrze mi powoli schodzi z tylnej opony;
2) również w tylnym kole mam wykręconą szprychę;
3) odnoszę wrażenie, że po 500 km klocki (również z tyłu) mi się starły;
4) i chyba nie hula mi - oczywiście - tylna przerzutka.

3) i 4) okazało się nieprawdą, hamulce gdzieś chyba musiałam przegrzać, stąd to wrażenie, że coś jest nie tak. Przerzutka wyregulowała się chyba sama, bo chodzi teraz jak złoto.
Szprychę dokręciłam, oponę sprawdziłam - wylazł drut do środka (myślałam, że dostałam w pakiecie bezdruciaki...) - przycięłam, starłam na gładko i będę na niej póki co kręcić. Ani mi się śni co 500 km kupować nowe opony!

Krótki test przed pracą pokazał, że rower jest dobrze przygotowany na sobotnie Szaleństwo w Górach Suchych.
A przy okazji po raz pierwszy wykąpany :D

Lea | 13:10 środa, 20 maja 2015 | linkuj Zbyszku. Uwielbiam opony, których używam w Krossie, mam o nich o wiele lepsze zdanie niż o aktualnie posiadanych w Reignie. I jak przyjdzie do zmiany reignowych Schwalbe to będę szukać podobnych do krossowych.
Buźka.
z1b1
| 12:11 środa, 20 maja 2015 | linkuj Miałem opony które po 500 km nadawały się do wyrzucenia, to RacingRalph i jak ktoś lubi patrzeć jak te opony są szybkie (oczywiście w ścieraniu się) to polecam :))))
niestety opony tanie nie są a znaleźć optymalny model w przyczepności w terenie, wytrzymałości na ścieranie jest ciężko. Mam jeden swój ulubiony model, ale tanie nie są więc nie będę ich u Ciebie reklamował. Może coś Ty znajdziesz co Cię zadowoli. Powodzenia!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iwosc