Dwie strony medalu. Do Kudowy Zdr.

Sobota, 18 kwietnia 2015 | Komentarze 1

Oj pogoda nie zachęcała by się tego dnia wybierać gdziekolwiek na rowerze.
Ale co postanowiłam zrealizować tego nie miałam zamiaru rzucić w kąt tylko dlatego, że jakimś śniegiem za oknem pruszy lekko raz na jakiś czas.
Leniwie w końcu około godziny 13:00 zebrałam się (tego mi się nie chciało najbardziej - samego zbierania, bo samej jazdy a i owszem) i ruszyłam w stronę Czech.

Na pierwszy ogień Głuszyca i Przełęcz pod Czarnochem z przejściem granicznym. I nawet Słońce mnie tam odwiedziło.

Cała jazda przez Czechy to naprzemienne tytułowe dwie strony medalu.

Powyższe zdjęcia zrobione w tej samej minucie, w tym samym miejscu. Pierwsze - głowa w prawo, drugie - głowa w lewo.
Efekt był tak piorunujący, że ciężko było się skupić na samej jeździe. Tylko rozglądałam się wciąż w kółko w zachwycie!

Takimi asfaltami to ja i na koniec świata mogę jechać.

Po dotarciu do Radkowa pakuję się na Drogę Stu Zakrętów z widokiem na Szczeliniec Wielki na górze i Kudową Zdrój po drugiej stronie.