Ślężański weekend cz. 2

Niedziela, 29 marca 2015 | Komentarze 0

Kategoria Masyw Ślęży

Niedziela - drugi dzień ślężańskich wariactw.
Tym razem zabieramy się z Kubą samochodem prosto na Przełęcz Tąpadła. Tam pogoda mocno taka sobie. Siąpi i wieje zimnem. Nie dajemy się jednak pokonać pogodzie i ruszamy przed siebie:

--> Cel nr 1 - Szwedowy singiel. I Kubie muszę pokazać o czym dzień wcześniej była mowa. Śliiiiisko i zabawnie :)

--> Cel nr 2 - obserwacja zawodników na początku OS2 - gdybym wiedziała co się dzieje trochę dalej na tym szlaku to zdecydowanie byśmy pędzili na Ściankę :)

--> Cel nr 3 - OS1, czyli czerwony szlak ze szczytu Ślęży do Sulistrowiczek - mój trzeci na nim raz, pierwszy nie na sztywniaku. I jakże dobrze on nareszcie smakował!!!
Fotka ino z dojazdu do bramki.

--> Cel nr 3 - OS2, czyli niebieski pieszy (bez początkowego kawałka) spod wieży widokowej w stronę Sadów - rzeź niewiniątek. Mówię mu na razie stanowcze i bezdyskusyjne NIE. Nie, nie całości. Pierwszy kawałek od bramki do szutru smakowity choć muszę mu poświęcić trochę czasu - fajny do ćwiczenia techniki. Potem, do ściany, nic - głównie podjazd. A od Ściany - AAAAAAA!!!

Bardzo dobry wypad, którego nie popsuła pogoda, mimo początkowego straszenia.