Zimna Andrzejówka i Skalne Bramy

Wtorek, 9 grudnia 2014 | Komentarze 4

Standardowo ostatnimi czasy późny wyjazd z domu uskuteczniam.
Nie mam więc czasu na trasie nawet na to by się przez chwilę ogrzać w Schronisku.
A przydało by się, oj przydało.
Bo zimno dziś było dość konkretne, stopy do samego końca trasy nie odżyły po tym jak gdzieś w połowie postanowiły lekko się przymrozić. Bolało.
Ale tak generalnie pogoda PRZEPIĘKNA! Piękne Słońce rekompensowało zimowy chłodek. Nie narzekam więc więcej.
Sio do pracy!

Pod Andrzejówkę dojeżdżam asfaltem przez Grzmiącą i Rybnicę. Dalej cisnę żółtym pieszym, wokół Turzyny, na Skalne Bramy, spod których uskuteczniam szalony zjazd czerwonym pieszym z powrotem do Grzmiącej.

Spod Skalnych widoczku na Góry Sowie zabraknąć oczywiście nie może, zwłaszcza, że dziś i powietrze przejrzyste było wyjątkowo.

I sam czerwony, smakowy, dziś mocno szalony ze względu na śnieżek i lodzik :-)

| 16:05 środa, 10 grudnia 2014 | linkuj Um, jakie sine, do pełni brakuje tylko zdjęcia jakiejś sinej części Lei. :D
Lea | 16:54 wtorek, 9 grudnia 2014 | linkuj Michuss - no Ty biedny nadmorski rzeczywiście gór masz jak na lekarstwo...

K4r3l - ano ciągnęło chłodem uparcie dzień cały. A to ostatnie zdjęcie jeszcze mocno przyniebieszczone jest, to już zupełnie brrrr!!! Ale jak dziś rano zobaczyłam przez okno niebieskie niebo i pierwszy raz od wieków, mam wrażenie, wschód Słońca, to się powstrzymać nie umiałam. I mimo, że szydełkować powinnam, bo czas goni, to NIE NIE NIE - na rower marsz! :-D
k4r3l
| 16:39 wtorek, 9 grudnia 2014 | linkuj Od tego ostatniego ciągnie chłodem jak diabli - jak słońce zajdzie to już tak przyjemnie niestety nie ma ;) U nas nawet nie ma co zachodzić - cały tydzień we mgłach i chmurach :/
michuss
| 14:31 wtorek, 9 grudnia 2014 | linkuj Ależ zazdroszczę widoków! :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa serwo