Po mapę, czyli tam i z powrotem

Środa, 29 października 2014 | Komentarze 5

Po otrzymaniu wczoraj od Ani informacji (dziękuję Ci Aniu) na temat pewnego miejsca gdzie dostać mogę mapę tras strefy MTB Sudety, dziś czym prędzej ruszyłam ją zakupić. Dla zainteresowanych: Jadłodajnia "Finezja" w Głuszycy, przy ulicy Grunwaldzkiej 14. Z pewnością nie omieszkam niebawem na trasie zawitać w to miejsce w celach konsumpcyjnych :-)

Mapa jest, trasy piękne krzyczą by je poznawać czym prędzej.
I na pewno skuszę się by coś jeszcze w tym roku pojeździć na strefie.

Wiatr tam dał dziś bardzo mocno popalić. Za to z powrotem... :-)

ramborower | 18:29 piątek, 31 października 2014 | linkuj O super :) - dzięki za informacje gdzie można nabyć mapę :)
z1b1
| 10:04 piątek, 31 października 2014 | linkuj Mapa kupiona, będziesz jeździć :) Jeszcze ja muszę się w nią zaopatrzyć jak będę w okolicach ;)
Gozdzik
| 14:00 środa, 29 października 2014 | linkuj Głuszyca, Grunwaldzka ... mmmmmm sam miodeczek dla moich uszu :-))))))) aż sobie pojechałem po mapie wyżej i wyżej Grunwaldzkiej do dziadkowej kamienicy :-)... Fajnie macie ze możecie powałęsać się po Głuszycy...ojjj jam mi się tęskni i chce tam jechać ......
anamaj
| 13:57 środa, 29 października 2014 | linkuj Super, że kupiłaś mapę. Ostatnio w jadłodajni wciągnęłam całkiem smaczny placek po węgiersku.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emumi