Kategorie bloga
- 1000 - 1500 w pionie
116 - 1500 - 2500 w pionie
42 - 2500 - ... w pionie
6 - Beesową paczką
80 - Beskidy
3 - Bieszczady
2 - Chaszczing
3 - Dolomity 2014
9 - Góry Bardzkie
3 - Góry Bialskie
3 - Góry Bystrzyckie
4 - Góry Kaczawskie
1 - Góry Orlickie
4 - Góry Sowie
115 - Góry Stołowe i Broumovsko
17 - Góry Suche
53 - Góry Złote
4 - Izery
1 - Jesioniki
4 - Karkonosze
15 - Korona Gór Polski
13 - Masyw Ślęży
59 - Masyw Śnieżnika
5 - Rekonstrukcja ACL
11 - Rudawy Janowickie
4 - Single i Ścieżki
6 - Wschody Słońca na szczycie
6 - Zima na całego!
16
Archiwum bloga
- 2016, Luty
16 - 15 - 2016, Styczeń
1 - 4 - 2015, Grudzień
19 - 24 - 2015, Listopad
16 - 49 - 2015, Październik
15 - 39 - 2015, Wrzesień
20 - 144 - 2015, Sierpień
13 - 106 - 2015, Lipiec
2 - 17 - 2015, Czerwiec
2 - 33 - 2015, Maj
12 - 70 - 2015, Kwiecień
16 - 62 - 2015, Marzec
19 - 96 - 2015, Luty
13 - 37 - 2015, Styczeń
10 - 68 - 2014, Grudzień
8 - 65 - 2014, Listopad
15 - 110 - 2014, Październik
18 - 120 - 2014, Wrzesień
13 - 75 - 2014, Sierpień
18 - 42 - 2014, Lipiec
18 - 74 - 2014, Czerwiec
16 - 136 - 2014, Maj
21 - 141 - 2014, Kwiecień
17 - 205 - 2014, Marzec
19 - 175 - 2014, Luty
24 - 135 - 2014, Styczeń
12 - 94 - 2013, Grudzień
16 - 136 - 2013, Listopad
11 - 94 - 2013, Październik
22 - 188 - 2013, Wrzesień
19 - 92 - 2013, Sierpień
18 - 118 - 2013, Lipiec
15 - 66 - 2013, Czerwiec
16 - 43 - 2013, Maj
14 - 118 - 2013, Kwiecień
15 - 100 - 2013, Marzec
18 - 62 - 2013, Luty
11 - 32 - 2013, Styczeń
5 - 8 - 2012, Grudzień
8 - 4 - 2012, Listopad
19 - 43 - 2012, Październik
16 - 62 - 2012, Wrzesień
19 - 100 - 2012, Sierpień
18 - 56 - 2012, Lipiec
14 - 57 - 2012, Czerwiec
14 - 70 - 2012, Maj
20 - 138 - 2012, Kwiecień
19 - 166 - 2012, Marzec
16 - 123 - 2012, Luty
16 - 139 - 2012, Styczeń
20 - 138 - 2011, Grudzień
23 - 47 - 2011, Listopad
1 - 1
- DST 34.17km
- Czas 01:24
- VAVG 24.41km/h
- VMAX 54.60km/h
- Podjazdy 340m
- Sprzęt KROSSowy
Jezioro przed pracą + wymiana napędu
Piątek, 10 października 2014 | Komentarze 10
Miałam trochę wolnego czasu przed południem i chciałam go przeznaczyć na rower, ale podczas dojazdu nad Jezioro okazało się, że napęd zipie z taką ledwością, że czas, który mu pozostał prawdopodobnie mogę liczyć już nie w dniach a w godzinach jazdy.
Skracam zatem rundkę i szybko pędzę do Darka spytać czy zdąży wymienić co trzeba jeszcze dziś. Postanawiamy póki co zachować starą korbę (w związku z tym, że w pakiecie z rowerem dostałam cały napęd - prócz przedniej przerzutki - XTR, wymiana korby musi nastąpić w całości, gdyż nie zamierzam się pakować w absurdalnie drogie koronki XTRa, a kiedy przyjdzie już czas to po prostu wymienić całość na XT). Zobaczymy po pierwszej jeździe czy nowy łańcuch się przyjmie na starych zębatkach (niektórych zębów w blacie już praktycznie nie ma tak się pościerało wszystko).
I znów wymiana części w rowerze cieszy mnie tak jak powinna kobietę radować nowa para butów tudzież markowa torebka :-P
Jutro przeprowadzę test nowego łańcucha XT i kasety XT (10-ciorzędowa od 11T do 34T). Uprasza się o trzymanie kciuków za to by korba jeszcze pociągnęła trochę, bo nie marzy mi się w przyszłym tygodniu znów wykładać tyle kasy. A i stery jęczą o zwolnienie ze służby.
Dość narzekania. Jak się jeździ to się zużywa. I tak jestem wniebowzięta, że tyle przejechał napęd bez żadnej wymiany. Michalina na nim jeździła w zeszłym sezonie a potem ze mną zrobił blisko 10 000 km, wystawiany niejednokrotnie na fatalne warunki. Jest git! Należy mu się emerytura i przerobienie na jakiś rodzaj sztuki użytkowej :)
Komentarze
starszapani | 21:15 poniedziałek, 13 października 2014 | linkuj
A ja lubię i buty i torebki :)
Pięknie zajechany blacik, u mnie takowego nie uświadczysz :) Ale ja się bujam generalnie na środkowej koronce bo cieniara jestem i tyle ;)
Pięknie zajechany blacik, u mnie takowego nie uświadczysz :) Ale ja się bujam generalnie na środkowej koronce bo cieniara jestem i tyle ;)
Lea | 06:57 poniedziałek, 13 października 2014 | linkuj
50 tyś km?! :O Niesamowite!
Dostałam cynk, by jeszcze chwilę poczekać z decyzją o wymianie, bo może jednak z czasem łańcuch się przyjmie na korbie; choć jego żywotność może się w ten sposób skrócić, to jednak wymiana łańcucha przed czasem będzie mnie zdecydowanie mniej boleć niż wydawanie teraz grubo ponad 5 stówek na nową korbę.
Serwus
Dostałam cynk, by jeszcze chwilę poczekać z decyzją o wymianie, bo może jednak z czasem łańcuch się przyjmie na korbie; choć jego żywotność może się w ten sposób skrócić, to jednak wymiana łańcucha przed czasem będzie mnie zdecydowanie mniej boleć niż wydawanie teraz grubo ponad 5 stówek na nową korbę.
Serwus
zarazek | 06:21 sobota, 11 października 2014 | linkuj
Czyli 1 łańcuch i 1 kaseta wytrzymały 10.000 km twoje + to_co_Michaliny? To naprawdę niezły wynik, zważywszy siłową jazdę (podjazdy). U mnie zestaw 1 kaseta + 3 łańcuchy + środkowa koronka suportu wymiękł po 13.5 tys. km jazdy po płaskim.
mors | 16:52 piątek, 10 października 2014 | linkuj
Pięknie spracowane :) mój pierwszy, wymieniony przy 21kkm blat wyglądał dużo lepiej - aż wstyd się przyznawać. ;]
k4r3l | 16:35 piątek, 10 października 2014 | linkuj
Właśnie się wydało, że wszystkie te górki robiłaś z blatu :DDDDDD Rispekt! ;)
mors | 15:37 piątek, 10 października 2014 | linkuj
To Ty jesteś normalną kobietą a te od butów i torebek są jakieś dziwne. ;)))
Wydatków na rower nie lubię, ale znoszę najlżej ze wszystkich. ;)
Korby zazwyczaj przeżywają dwie kasety a nawet więcej, chociaż jak piszesz, że zęby na blacie prawie zanikły... o_O (no to pocieszyłem ;) ).
Komentuj
Wydatków na rower nie lubię, ale znoszę najlżej ze wszystkich. ;)
Korby zazwyczaj przeżywają dwie kasety a nawet więcej, chociaż jak piszesz, że zęby na blacie prawie zanikły... o_O (no to pocieszyłem ;) ).